Krema kullanmadan ne tatlı yapsam, magnolia mı muhallebi mi sütlaç mı?

Tatlı mı yapsam? Magnolia olabilir, muhallebi olabilir. Magnolia yaparsam her türlü tatlı yapmam gerekecek, krema kullanmıyorum… sütlaç da bir seçenek tabi.. bilemedim fikir verin biriniz :/
Krema kullanmadan ne tatlı yapsam, magnolia mı muhallebi mi sütlaç mı?
Cevapla