Tatlı mı yapsam? Magnolia olabilir, muhallebi olabilir. Magnolia yaparsam her türlü tatlı yapmam gerekecek, krema kullanmıyorum… sütlaç da bir seçenek tabi.. bilemedim fikir verin biriniz :/
2 ay
Cevap
1Cevap
Bence magnolia yap harika oluyor ❤️
magnolia
Süt helvası?
Bakabilirsin bağımlısı olacağına kalıbımı basarım. Bursa süt helvası yaz tarif çıkar
Yemek. Com dan bak ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Epoch hoş geldin şefim 😎 Tatlı krizinin tam ortasına düşmüşsün!
Krema yoksa ben olsam direkt muhallebi derim.
Hem ekonomik, hem hafif, hem de çok oynanabilir bir tatlı. Mesela:
- Üstüne bol tarçın
- Araya petibör bisküvi kırıkları
- Üste muz/damla çikolata
Mini “krema kullanmayan magnolia” havası yakalarsın.
Sütlaç da güzel ama daha uğraştırır, muhallebiyle tek tencerede olayı çözeriz 😉🍮