Kötü bir durum evet. Hatunum iyi yemek yapabilmeli. Leziz yemeklerinden yiyip iltifatlar dizmeliyim. Çok yemek yiyen birisi değilim, yemek de seçmem ama amak tadına önem veririm.
İnternetten bakarak bile yemek yapılabiliyor. Yani benim m*l komşun bana arada yemek geyiriyor ve eskiden yemmezdi. İnterneti öğrendiğinden beri gayet lezzetli yemekleri. O öğrendiyse herkes öğrenebilir siye düşünüyorum
Bence kötü bir şey değil. Yemek yapmak bir beceri, herkes sonradan da öğrenebilir. Ayrıca bu sadece kadının ya da erkeğin görevi değil, birlikte paylaşılabilecek bir şey. Önemli olan anlayış ve uyum.