Yeme & İçme 2 ay Hangi yemeğin/yiyeceğin sıfır kalori olmasını isterdiniz? SymrnaCityStyle Takip Et FenomenMaster Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 64 Yapay Zekaya Sor Yeme içme#SymrnaCityStyle Güncellemeler2 ay Güncel Hangi yemeğin/yiyeceğin sıfır kalori olmasını isterdiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
s MFBH22 Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 2 ay Yeme & İçme konusunda 13b cevap paylaştı. Özellikle çikolata ve et yemeklerinin diyeyim ❤️ 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. hepsi 1 0 Yorumla
mrozdal Takip Et Master Yaş: 27 , eic 74% 2 ay Yeme & İçme konusunda 389 cevap paylaştı. Bütün fastfood ürünleri nsndnwjdns. Tek bir şeye indirmem gerekirse pizza 1 0 Yorumla
aklımdadelisorular13 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 901 cevap paylaştı. ama kalori enerji demek sıfır olursa enerjimiz olmaz jsjsjs 1 0 Yorumla
RedStilettoLove Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 845 cevap paylaştı. Hiçbiri çünkü o zaman faydasız olur. Yine hepsi kalorili olsun 1 0 Yorumla
u sinem23__ Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 2 ay Yeme & İçme konusunda 4,3b cevap paylaştı. Cikolataaa😀 1 0 Yorumla
SymrnaCityStyIe Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% 2 ay Hamur işleri geneldede börek olsun 🙂 1 0 Yorumla
BubiiBubii Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% 2 ay Yeme & İçme konusunda 686 cevap paylaştı. Bütün yemeklerin özellikle abur cuburların🤭 1 0 Yorumla
elbettehazal Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 99% 2 ay benim için aksine daha kalorili olması lazım😅 1 0 Yorumla
pamgyy Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 442 cevap paylaştı. Üfff yaprak sarmasıı 2 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Kızartmanin 1 0 Yorumla
u вshєldσn Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Hepsinin 1 0 Yorumla
Livasena Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 531 cevap paylaştı. Çikolata 1 0 Yorumla
Gof34 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 2 ay Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Et ürünleri 😂 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Özellikle çikolata ve et yemeklerinin diyeyim ❤️
hepsi
Bütün fastfood ürünleri nsndnwjdns. Tek bir şeye indirmem gerekirse pizza
ama kalori enerji demek sıfır olursa enerjimiz olmaz jsjsjs
Hiçbiri çünkü o zaman faydasız olur. Yine hepsi kalorili olsun
Cikolataaa😀
Hamur işleri geneldede börek olsun 🙂
Bütün yemeklerin özellikle abur cuburların🤭
benim için aksine daha kalorili olması lazım😅
Üfff yaprak sarmasıı
Kızartmanin
Hepsinin
Çikolata
Tatlılar
Et ürünleri 😂
Mangal
Balık