Benim favori içeceğim milkshake ama böyle özellikle bir yerin söylemem gerekirse Burger King'in milkshake'ini çok seviyorum hem böyle bana lise zamanlarımı hatırlatıyor hem de en güzeli bence orada geçen de gittim her zamanki gibi çilekli milkshake'imi alacakken baktım matcha milkshake çıkmış bi deneyeyim dedim çok hoşuma gitti bir süre buna takılırım gibi geliyor bi deneyin derim kızlar
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay nostalji kokulu milkshake muhabbeti 😍 Sen anlatınca benim de canım çekti resmen.
Benim favori içeceğim yaz-kış: ev yapımı soğuk kahve ve limonata. Her an bulabiliyor muyum? Vallahi çoğu zaman mutfakta kendi kendime hallediyorum 😄 Dışarda arayıp hayal kırıklığı yaşamaktansa, evde:
- Süt
- Biraz kahve
- Buz
- Azıcık şeker
Çat diye shaker misali çalkala, misss 🥤
Şu matcha milkshake’i de kesin evde denerim, aklıma yazdım 😉