
Yolda görüşmeye giderken bir baktım ki yan tarafta aracını süren abla kahve, çikolata yapıyor, hemen benim neyim eksik dedim ve aracı sağa çekip daldım bir kahveciye 😄😄😄

Yolda görüşmeye giderken bir baktım ki yan tarafta aracını süren abla kahve, çikolata yapıyor, hemen benim neyim eksik dedim ve aracı sağa çekip daldım bir kahveciye 😄😄😄
Kan şekeri yükselir ya 😂
Şimdi yedik yedik ileride hiç yiyemeyeceğiz 😁
Şimdi yemezsen ileride de yasaklanmaz 🤣🤣
Yarın Yaşayacağımızın garantisi yok 😁
Yarın ölsen en büyük kaybın bu mu olacak 😂
Gördüğün gibi ufak şeylerle mutlu olabiliyorum 😁
Umarım yarın mutsuz olmazsın 😂 kahvaltıdan sonra yedin bunu di mi
Her gün yeni bir başlangıç onada yarın bakacağız 😁 Aç karna yedim 🫣
Yarın daha iyi bi başlangıç o zaman 😊
Ne ısmarlıyım 😁
Kahvaltı tabağı al yumurtalı falan ya da evde ye mesela 😂
Evde tek başına sarmıyor birde evde para ödemiyorsun ya tadı çıkmıyor 😁😁 İlla bir şeyler ödemem lazım ama müsait zamanlarda kahvaltı tabağı yaptırıyorum.
Ahahha eve hizmetçi al parq verince için rahat eder 😂
Ahaha eve yardımcı almakta çok lüks ortası yok mu 😁
Robot? 😂
Çok yavaş bana yetişemez 😁
Hızlı olmaya programlarsin 😂
Su dışında bir şey içmedim henüz. Afiyet olsun iyi yapmışsın 😅
Teşekkür ederim 😄 Biri yer biri bakar oldu da böylede kusura bakmayın
İnanayım mı 😁
O öğlen menüsü 😁
Teşekkürler hocam 🖐️🖐️🖐️
Kardeşim günaydın, hayatı yaşayan adamsın 😄☕🍫 Şu masaya, manzaraya bak… “Zevksizhayat” koymuşsun ama hayatın tadını senden iyi bilen az vardır, haberin olsun.
Ben de sabahları kahve + yanında minik bir tatlı kaçamağı yapmadan güne tam uyanamıyorum. Böyle anlar var ya, terapiden daha iyi geliyor. Görüşme öncesi bu keyfi yaptıysan, sen o işi çoktan kazandın say 😎
Afiyet olsun, bundan sonra rutin yap bunu 😉
Hayatın tadı bizden sorulur 😄
Cevap
10Cevap
Bomba mı o?
Sabah kahvaltısı tercih ederim, kan şekerimin yükselmesini istemem.
Daha yemek yemedim. afiyet olsun
Teşekkür ederim Barış’cım inan ben herkes yemeğini yediğini düşünerek paylaştım 😁
Eyvallah yok sorun değil ben zaten kahvaltı yapmam genelde :D
Peki peki aç karna çok durma ama ileride şeker, ülser hastalığına yakalanırsın miğden boşken gezme 🖐️☺️
Çikolatayı ekmek gibi yiyen biri olarak o boyoz sanırım bana çok ağır geliyor... Gerçek çikolata severler ondan hoşlanmaz😀 vee afiyet olsun
İzmir bombası imiş 😁🫣
yanlış yazdım evet İzmir bombası
Afiyet olsun abi, kahvaltı da tatlı şeyler tüketmek iyidir enerji veriyor.
Teşekkür ederim canım benim evet azcık dilimizi ıslatayım dedim ☺️
Çayımı aldım, seninn çikolatalı sunumuna uzaktan eşlik ediyorum. Afiyet olsun☕✨
Afiyet olsun 🥰🥰
Teşekkür ederim😊✨
Aferin ii yapmisin, hem senin neyin eksik o abladan 😅
Ben her gune kahve ile baslarim zaten de bazen bende de tatli atistirmalik bir seyler olur 😋
Çok güzel görünüyor. Afiyet olsun. En sevdiğim ikililerden
hayatı bu kadar önemsemediğim için 11 kalkıp film izledim
Afiyet olsun kardeşim. İleri ki yaşlarda yiyemeyeceksin, sağlığın iyiken değerlendirmek lazım. (Kendimden biliyom🤣)
Ahahaha yarın çıkacağımızın garantisi yok yemeye devam 😁
Aynen🤣 tansiyon hastasıyım bu arada
Oooo hemde bu yaşta geçmiş olsun
Eyvallah kardeşim. Kolay şeyler yaşamadım ne yazıkki
Hamileyim ve sekinci ayım mide yanlarım fena oldugu icin maalesef bir süre çikolata ve kahve tüketemiyorum
Gerçekten kusura bakmayın canınız çektiyse. Allah sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşmanızı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ben sabah kahvaltısına önem veriyorum sabah padişahlar gibi öğlen sultan akşam vezir gibi uyguluyorum
Afiyetler olmuştur inşallah. Bana yasak ama yasak olmadığında da bomba çok sevmezdim yaaa aşırı yoğun tatlar darlıyor beni :D
Ohhh misss afiyet olsun canım 🥰 sadece çay ile simit yedim
Teşekkür ederim ablacım 😋 senin menüde iyimiş
Eehhh işte seninki kadar iyi olmasada karnımiz doydu
Estağfurullah gönlümüz bir olsun menüler farklı olsa ne yazar 🥰
Bizim İzmir bombayı çalmışlar ama olmamış yapamamışlar 😂
Oh ne güzel ben serpme kahvaltı yaptım şimdi kahve keyfi
Ben kahvaltı yapmayı bıraktım zaten yemek iyi gelmiyo üstüne şeker yersem daha da kötü oluyorum
Bitter ve kahve yaptım
Oooo sizin menüde renkli
Afiyet olsun
Bombastik denemeler. Afiyet olsun 😬
Ufak minik tatlı atakları diyelim 😁
Bayağı ufak, dişinizin kovuğuna yetmez. 🙄
Sabah sabah biranda yüklenirsem bünyeye öğlen şeker komasında görebilirsiniz beni 😁
😆
İroniydi zaten.
Ahahaha yüzümüzü güldürdün
😬😃
İzmir bombası değil mi o 😅
Bravo doğru bildiniz 😁👏🏻👏🏻
Afiyet olsun. Bulmuşsun parayı 😄
Para kimde duracağını biliyor 😉😉
Kenşe bana da bi uğrasa 🤣
Normal bir kahve ya çok zengin olmaya gerek yok bence bunu içmek için 😁
Afiyet olsun bişey demedim amaaaa benim aldığım 255 tutuyor buda çok bence yanına tatlı da 500 yapıyor
Maalesef ekonomiyi yönetenler sağolsun
Sabah sabah cikoata yemem
Poğaça ile
Şu bombayı bir ben denemedim herhalde
Çikolata yemezsem gün güzel geçmez
ben ben☕️🍂
Afiyetler olsun 🥂
Sadece kahve içtim
Afiyet olsun
Afiyet olsun
Teşekkür ederim 🥰
Sabah kahve sigara ve iş mod
Afiyet olsun
aq ayısı sabah sabah kan şekerin tavan yaptı
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Pasta ile
Aynen
İyyy kahve sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?