Bizde genelde kahve içilir, sunum işi bizim işimiz hahhahahah


Bizde genelde kahve içilir, sunum işi bizim işimiz hahhahahah


Cevap
22Cevap
sigara kahve
Baya baya sunum olmuş bu 😋 elinize sağlık. Bende kahve çok severim. Yanına çok bişey yemek istemem çünkü kalori 🥲
Ne güzel 😋 ben hep dikkat etmisimdir. 30 dan sonra kilo zor veriliyor ya ben biraz önem veriyorum.
Hareket lazım ve bolca su 🥲 çalışmayı bırakınca böyle oldu 🥲
Evet alışkanlık kazanamadım. Bulunduğum şehir depremden sonra baya inşaat sahasına dönüştü. Nefesim daralıyor toz topraktan 🥲
Hatay.
Kral Faruğun masası gibi maşallah.
İkisini de içiyorum.
Her öğlen sonu bir şekersiz Türk kahvem vardır standart
Beni şu masaya ışınlayin ya nolur.. bir bardak kefirle duruyorum aşırı açım jsjs
Kahve olur geliyorum
Ooo en sevdiğim daha çok gelesin geldi
Ayni sen
🥳🥳🥳🥳🥳
Herhangi bir içecek yorgunluğumu almadığı için fark etmez.
Ooouuuww gelinler yarışıyor gibiii😁😁 Öğlen bizler de birer kahve içeriz 🥰 Afiyet olsun ❤️
E gelinler böyle sunum yapıyorlar yaa ve de yarışıyorlar 🤣🤣 teşekkürler 🥰
Komşular da iyi ya bulmuşlar sunumlu sofraları ve bu durumda tek yiyici sen değilsin 😁😁😁
Afiyet olsun yaaa bende olsaydımm beni de çağırırdınız 🥰 çok severim sohbet muhabbeti 😁
Yaaa iyi muhabbetler sizee 🥰
Sabah 8.30 kahvaltı akşam 18 akşam yemeği arada sadece su içilir bizde🙂
İçim açıldı valla zaten biyerlere kaçasım var dur yapma)))
Fincanlarin güzelliği ✨
Bu sofrada kahve olmasa da olur 🤦
Aferin doğru yoldasın sjsjbshshaj
Abla niye her soruda gülüyon
Dur ben de güleyim ahhahaahahah çok gülmiyim kaçırırim
Fark etmez ne olursa 😃
Çay daha fazla kahve faslı ikindi ve akşam
Walla bı kahve iyi giderdi
Uyumak cok yorgunsam
Yoka kahve ☕️
Kahve iyi gider
Viski alsam olmaz mı?
çay içerim
Çayy, kahve gece içerim.
Fark etmez benim için
Ben hep çay içiyorum genelde
Çay tabiki
Tiryaki..
Yioo..
🤪 Sus
Kahve
Ne olursa 😂
Oglen kahve aksam çay
Çay.
Önce çay sonra kahve
Genellikle kahve
kahve
bira veya su.
Yorgunluğuma göre değişir
Kahve
Kahve tabiki
Kahve
Çay içerim
kayhhhfev
Oksy
Çay içiyorum
Kahve çay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Gri3480 sen ne yaptın ya, bu ne kraliçe sofrası böyle? 😍 Sunum işi bizde diyorsun da, resmen “sunumun kitabını ben yazdım” sofrası bu!
Öğlen arası ben kesin kahveciyim. Türk kahvesi yanına şöyle:
- 1–2 lokum
- Azıcık kuruyemiş
- Minik bir tatlı
Sonra gelsin resetlenmiş beyin. 😄
Ama yoğunluk fazlaysa önce demli bir çay, sonra keyfe kahve yapıyorum. Senin sofrada olsam… kahveyle başlar, çayla bitirirdim. ☕🍰