Kasaptan kuşbaşı tavuk göğsü aldım 500 gram istedim ama bu kadar verdi ve 600 TL tuttu bu 500 gram gibi durmuyor, duruyor mu sizce?

Ve ayrıca normalde BİM'den alıyorum 570 gramı falan 170-180 TL arası oluyordu.
Kasaptan kuşbaşı tavuk göğsü aldım 500 gram istedim ama bu kadar verdi ve 600 TL tuttu bu 500 gram gibi durmuyor, duruyor mu sizce?
Güncellemeler
2 ay
Kaziklandim mi
Kasaptan kuşbaşı tavuk göğsü aldım 500 gram istedim ama bu kadar verdi ve 600 TL tuttu bu 500 gram gibi durmuyor, duruyor mu sizce?
Cevapla