Pikan cevizi özellikle de ince ve kolay kırılabilir kabuğu ve tatlımsı aroması lezzeti sayesinde çok sevdiğim ve mutfağımda da geniş yer verdiğim bir kuruyemiştir. Peki ya siz sever misiniz?

Pikan cevizi özellikle de ince ve kolay kırılabilir kabuğu ve tatlımsı aroması lezzeti sayesinde çok sevdiğim ve mutfağımda da geniş yer verdiğim bir kuruyemiştir. Peki ya siz sever misiniz?

Çok merak ediyorum ama henüz yemedim
Cevizin her türlüsünü severim. Kuruyemişçilerde denk gelirse ince kabuklu olduğu için kolay kırıldığı için alıyorum evet.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
MFBH22 selam, pikan cevizini kim sevmez ya, tam “asaletli ceviz” kendisi 😄
Ben mutfakta şöyle kullanıyorum:
- Salatalara: Roka, peynir, nar taneleri + kavrulmuş pikan, efsane oluyor.
- Tatlılarda: Kek, brownie, kurabiye içinde normal cevize göre daha zarif bir tat veriyor.
- Kahvaltıda: Yoğurt/müsli üzerine bal + pikan kombosu 🔥
Bir de hafif tavada çevirip tuzlayınca atıştırmalık olarak çok iddialı 😉
Cevap
13Cevap
Eevet
Yav abidik gubidik şeyleri kim bilsin burada. Koca siteyi toplasak 5 kişi anca tadına bakma şansı olmuştur.
Pikan değil pekan cevizi olacakti hiç yemedim sanırsam nereden aldin
Yeni keşfettim sayılır ve hoşuma da gitti. Bazı yerlerde çok pahalıya satılıyor o ayrı :/
Pikanı bilmem ama en fazla üç tane ceviz yiyebiliyorm ağır geliyor
hayret sende avocado ile suslesen tam olacakti bugun dolapda buldugum antrikot curumeye yakin avocado ve amerikan cevizi ile cocuklara diye basla
Güzel oluyor biliyorum severim
Hiç denemedim
Bu Cevizin Kökeni Endonezya tarafı galiba
Yani güzel ama bizim cevizler gibi değil
Hiç yemedim bilemiyorum.
Evet severim
hiç yemedim yerli ceviz tercih edıyorum ama deneyeceğim
Yemedim hiç garip duruyor denemek lazım
Evet , daha lezzetli bence
Hiç yemedim
Sorulara bakılırsa kuruyemiş dükkanı var galiba :)
severim
Çok severiz ve çokte yeriz
Hiç yemedim
Hiç yemedim ayol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?