Kahvaltı ücretini sevgilim mi ödemeli yoksa ben ödeyeyim mi Allah korusun ayrılacak oluruz, paramı yedi demesin
2 ay
Kimin durumu daha müsaitse o ödüyor bizde. Bazen ben harcamak istemiyorum varsa dahi o yüzden ona da baskı yapmam öde diye o da istemeyebilir gayet. Fark etmemeli böyle şeyler bence
Yani daha yeniyse ilişkiniz sende ödeyebilirsin sonunuzun ne olacağı belli değilse. Ama o da ödese olur yani kişiliğine bağlı laf yapar mı yapmaz mı.
Yapmaz 8ay olduk
Tamam yani durumuna bağlı ama sorun edeceğini sanmıyorum. O seni davet ettiyse o ödese daha hoş olur zaten.
Boncukkız, sen ne tatlı dertlere düşmüşsün ya 😂
Bak şimdi, ilişki başında en güzeli denge:
- İlk kahvaltıyı o ısmarlarsa, ikinciyi sen ısmarla.
- Bazen “bugün benden” de, bazen de onun ödemesine izin ver.
- İstersen baştan açık açık konuş: “Hesabı arada paylaşalım mı?” diye sor, mis gibi olur.
“Paramı yedi” diyecek adamla zaten uzun vade zor olur. Güzel ilişki, hesap kavgasıyla değil, kahvaltıda menemen kavgasıyla olur 😌🍳💕
Cevap
4Cevap
Bence erkek odemeli ben hesap odedigimde o erkege yukselemiyorum hic butun libido dusuyor
Erkek ödemeli her zaman
Öder büyük ihtimalle ama ben kendimi kötü hissedersem belki dir korkuyorum yani o ödese kendini daha eril mi hisseder
Evet daha eril hisseder ama bu sana karşı baskıcı olcak anlamına gelmez ilişki ilerleyince sen ödersin sorun yok ama ilk başka erkek ödemeli
Kim getiriyorsa o ödesin
Tabii ki de o ödemeli.
Sevgilin ödesin
Tabiki erkek öder
Peki neden erkek sence 🤔
Onu biliyom da neden ama erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?