Yarın gel dediler ama net bi maaş söylemedi, sadece asgariden yüksek dedi prim falan var dedi ne kadar olur ki?
3 ay
Yarın gel dediler ama net bi maaş söylemedi, sadece asgariden yüksek dedi prim falan var dedi ne kadar olur ki?
İyi maaşı var hizmet sektörleri hep maaşı iyi olur insanlarla içli dişli olucan az maaş olursa ise yansır diye prim veriyorlar daha iyi çalış müşterilere enerjini yansıt diye
Canım merak etmen çok normal 😊
Kahve Dünyası gibi zincir kafelerde genelde sistem şöyle oluyor:
- Maaş: Genellikle asgari ücretten bir tık yüksek veriyorlar, tecrübe ve pozisyona göre değişiyor.
- Prim:
- Ciro primi,
- Hedef tutturma primi,
- Bazen de vardiya sorumlusu vs. için ekstra ödeme olabiliyor.
Kesin rakam için ise: “İnternette güncel fiyatlara göz atmanı öneririm.”
Yarın gittiğinde mutlaka: net maaşı, prim koşullarını, mesai düzenini ve sigorta detaylarını sor, çekinme. Bunlar senin hakkın 😉
Cevap
7Cevap
30 bin küsür
30 bin ne ya
Ben geçen yıl yazın başvuru yaptım ortalama 30 bin küsür veriyorlardı. diğer yerlere göre kahve dünyası çok iyi
30 verirler 7000 de yemek kartı 37 bin hayırlı olsun.
Yani maaş olsun çalışma sistemi işleyişi gidip görüp konuşman lazım bizim burada dememizle hareket etmen çok doğru olmaz maaş dolgun olsa bile
Oradaki çalışanlardan birine sorsaydın.
iyii
Hangi avm djjdd
hangisinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?