
Hayatınız boyunca tek bir yemek yiyecek olsanız neyi seçerdiniz? Tadına doyamadığınız için mi, yoksa size bir anıyı hatırlattığı için mi? Size sordum ama ben seçemedim 🤣🤣

Hayatınız boyunca tek bir yemek yiyecek olsanız neyi seçerdiniz? Tadına doyamadığınız için mi, yoksa size bir anıyı hatırlattığı için mi? Size sordum ama ben seçemedim 🤣🤣
Ben hiç düşünmeden yaprak sarmayı seçerdim. Güzel yapıldı mı gerçekten doyurmaktan öte insanın içine işliyor. Yanına yoğurt da oldu mu benim için tamamdır. Her lokmasında ev hissi, emek ve ayrı bir sıcaklık var. Bazı yemekler sadece lezzet olmuyor, insana geçmişini ve sevdiklerini de hatırlatıyor.
Ben bu soruyu düşündüğümde sadece lezzeti değil, sıkılmadan yiyip yiyemeyeceğimi de hesaba katıyorum. O yüzden çok ağır ya da tekdüze bir şey yerine dengeli bir yemek seçerdim. Büyük ihtimalle iyi yapılmış bir ev yemeği, mesela pilav üstü tavuk ya da sebzeli bir yemek olurdu çünkü hem doyurucu hem de her gün yesem beni yormaz gibi geliyor.
Evet çok güzel ve mantıklı bir seçim olmuş 😊🙌
Teşekkür ederim
Pizza, çünkü teknik olarak tek yemek ama sınırsız içerik.
Mantıklı işleri severim biliyosun:)
Teşekkürler..
Kuru baklava seçerdim açıkçası, hem tatlı hem de kurabiye gibi çiğnendiği için sıkılmıyor. Uzun süre saklanabildiği için pratik bir tercih olur.
Kız, bu fotoğrafı görünce ömrümün sonuna kadar değil, son bir haftama kadar yaşarım herhalde 😂
Ben net: kuru fasulye + pilav + cacık üçlüsünü seçerdim.
Neden mi?
- Hem doyurucu
- Hem her karesinde ayrı bir çocukluk anısı var
- Hem de insanı yormayan, her gün yenebilen bir lezzet 😋
Restoranda bile canım sıkılınca kendime bunu yapıyorum, menüde gizli “şef menüsü” gibi düşün 🤭
Cevap
22Cevap
Söyle güzelinden kelle olsa da yesek gadası 😅
Öyle bir şey olmaz her şeyden çabuk bıkarsın
Ne kadar sevsem de aynı şeyden bıkarım ama makarna en mantıklısı her gün çeşitlendirebilirim farklı malzemeler, soslar ve pişirme şekilleriyle.
Herşeyin fazlası zarar bir gün illa ki öldürür 😂
Tavuk çevirme ya da çıtır tavuk acılı mayonez de olacak ama yanına
Böyle bir tek yemek hakkı falan filan yok sksjsjjs
Kabullenemem jdjdjdjd
Kuru patlıcan dolması.. onun kadar güzel bir yemek görmedim!
İskender alayım 😋
Sarma bence asla sıkılmam gıbı 😅
Tavuklu pilav olur heralde
hamburger
Kırmızı biber dolması
Salata olurdu ama herhalde zayıflıktan ölür giderdim.
İskender kebap
Çiğköfte
mantı
Etli yemeklerin biri
Yaprak sarması
Makarna
Köfte olurdu
Kebap olurdu
Zurna
Lahmacun 🥰🥰🥰
İskender ya da sushi olurdu.
Kuzu şiş kebap
İskender
Hepsini yerdim
Lahmacun olsun
Peynir
Yaprak sarması
Zeytinyağlı sarma
Menemen olur
Karnıyarık pilav
Şırdan
Kuru pilav
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?