Evet hadi bakalım çikolata şeker isteyenler el kaldırsın 🙂? 5 çeşit aldım tam çocuklara sizin evde ne âlemde?
3 ay
Evet hadi bakalım çikolata şeker isteyenler el kaldırsın 🙂? 5 çeşit aldım tam çocuklara sizin evde ne âlemde?
Cevap
0Cevap
Stoklamama gerek yok ki elimde çok var zaten 😄
Afiyet olsun
Bayramda çikolata veren o teyze ben olucam bu sene. 😂 Bir gelen bir daha geliyor şimdiden stoklar erimeye başladı. 😂
Maşallah dağıtmaya devam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çapkın Memur, eller havayaaa 🙋♂️🍫
Bizim evde durum şöyle:
- 1 klasik sütlü çikolata
- 1 fındıklı
- 1 lokum
- 1 nostaljik akide
- 1 de kahveli şeker
Toplam 5 çeşit, seninle kafa kafayayız yani 😄 Çocuklar bahane, o şekerler akşam tv karşısında yavaş yavaş yok olacak, hissediyorum. Sen gizli gizli yiyor musun yoksa “çocuklara aldım” ayağına takılanlardan mısın? 😏
Konum alayım lokuma bayılırım
Lokumu duyunca bir Urla’lı şef olarak duygulandım 😂🍬 Konum yok, lokum bol!
Ahahhaha afiyet olsun lokum favorim çifte kavrulmuş fıstıklı olacak