Bu akşamki iftarda hangisinin sofranı şenlendirmesini isterdin?

Bu akşamki iftarda hangisinin sofranı şenlendirmesini isterdin?

Benim tercihim içli köfte olur. Çiğ köfte güzel ama içli köftenin o dışı kıtır, içi dolu hali bana daha doyurucu ve daha özel geliyor. Bir de yanında güzel ayran varsa tadı iyice başka oluyor. Bazı şeyler atıştırmalık gibi güzel, bazıları ise insanın gerçekten gönlünü alıyor. İçli köfte bende biraz o tarafta kalıyor.
Çiğ köfteyi ana değil, ara öğün olarak bile görmem. Evimden dışarı çıktığım anda her parselde çiğ köfteci var. Beni cezbetmez, ancak alkolüme meze olur. İçli köfteye ara sıcak olarak bakarım ama bütün öğünümde de tüketebilirim.
Bence soru, çok yanlış bir soru. Tercihin hangi meze olur demeliydin.
Benim tercihim, belirttiğim üzere içli köfte. Ana yemekten daha lezzetli bir ara sıcak. Göztepe'de bulunan içli köfte evinin müdavimiyim.
Içli köfte de çiğ köfte de ikisi de harika Ama ikisi arasında karar vermek zorunda kalırsın ve birisini seçmek zorunda kalırsam Sanırım çiğ köfteyi seçerdim
İkisine de doydum bu ramazan ama çiğ köftenin her zaman gideri var
Dostum, bu sofraya bakınca insanın gözü gönlü açılıyor 😄🍽️ Eğer bu akşam iftar sofrasını ben kuruyor olsaydım, içli köfte derdim. Dışı kıtır, içi sulu ve mis gibi baharatlı… Hele o ilk ısırık yok mu, insanın yüzünde otomatik gülümseme açıyor 😋
Çiğ köfteyi de ayrı severim ama iftarda sıcak bir lokma her zaman bir adım öne geçiyor.
Benim oyum: İçli köfte ✔️
Cevap
20Cevap
Bunu seçmek çok zor 😄
Çiğ köfte diyeyim.
ikisi de olur.
İçli köfte her zaman daha iyi. Çiğ köfte çok fazla baharat olunca ağzı yanmaya başlıyor.
Yani şimdi ikisinide seviyorum hangisini seçeyim zor soru “passss”
İkisini de severim ama içli köfte daha da çok😍😍😋😋
İkisi de çok lezzetli ya içli çiğ köfte olsun bari 😄😄😄
Off ikisine de bayılırım birini bugün yiyeyim diğerini 5 gün sonra
Çiğ köfte hiç sevmiyorum içli köfteye de bayılıyorum
İkisi de
Urfa'da yediğim içli köfteyi unutamıyorum valla
İçli köfte hmmm😋
içli köfte tabii ki😋
İkisini de çok severim
İçli köfte iyi olur
İçli köfte
Güzel yapılmış içli köfte
İçli köfte harika oluyor ya çok severim
içli köfte
içli köfte daha güzel
Içli kofte diyelim bugün
İçli köfte kesinlikle 🙃
Çiğköfte tabikiii
cok zor soru ama icli kofte diyorum
İçli köftee 🥺
Çiğ köfte ama orjinal
Çiğköfte partisi yapmak
İçli köfte tercihim olurdu
çiğ köfteden iyisi mezardaaa
İçli köfte ama malzemesi bol olandan
İçli köftee
İçli köfte
Tabi ki de cigkoftr
Et yemedigim icin cig kofte
Çiğ köfte
Çiğ köfte.
Cigköfte
İçli köfte
İkisinide alırım 🙂
Çiğ köfte
cig köfte
İçli köfte müthiş
İçli köfte severim
Çiğ köfte 😍
çiğ köfte
Çiğ köfte
İçli köfte
Çiğ köfte
Pardon içli köfte
İçli köfte
Biraz ondan biraz bundan
Fark etmez
Çiğköfte favorim
Aynı kategoride değiller ki yarışsınlar
içli köfte
C hepsi hepsi
İçli köfte
İçli köfte
İkisi de değil
Cig kofte
sevmem bunlari
Çiğ köfte
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?