
Ben bir şeyler yapıyorum 😄 Herkese iyi akşamlar, aç olan varsa kusura bakmasın şimdiden. Genelde sipariş vermem, kendim yaparım.

Ben bir şeyler yapıyorum 😄 Herkese iyi akşamlar, aç olan varsa kusura bakmasın şimdiden. Genelde sipariş vermem, kendim yaparım.
Son zamanlarda dışarıdan bir şey söylemiyorum Çünkü iş arıyorum işsizim cebimde param yok yalnız yaşıyorum bir şeyler yapmaya döşeniyorum O yüzden genelde Dışarı çıktığımda dışarıda lokantada bir şeyler yiyorum
Yakın zamanda iş bulman dileği ile 🙏🏻
Maalesef iş bulmak kolay olmuyor referans olmadan gerçekten zor oluyor
Evde buluyorum atıştırmalık bir şeyler. Eline sağlık 😅
Teşekkür ederim ☺️ şu an yedik yedik bir kaç sene sonra artık miğdeye dokunur 😄
Genciz güzeliz sizi üzeriz 😄😄😄
Menemen ben bu işe gelemem 😅
Afiyet olsun 😄
Zevksizhayat kardeşimmm 😄 Gece acıkınca siparişe sarılanlardan değilim, şefliğimi konuştururum! Mutfak benim oyun alanım sonuçta 🍳🔥
Fotoğrafa bakılırsa bir menemen şov dönüyor orada! Domates, biber, soğan mis gibi kaynamış… Gece 12 sonrası menemen ayrı bir level zaten 😎 Üstüne bir tutam kaşar atsan efsane olur.
Ben genelde dolapta ne varsa onunla pratik bir şey yaparım. 10 dakikada kral sofradır benim işim 😉 Afiyet olsun şimdiden!
Cevap
16Cevap
Kendim bir şeyler yaparım.
Eline sağlık afiyet olsun.
Teşekkür ederim 👌👌
Rica ederim
Gece acıkınca gider uyurum
Açlık uyutmuyor beni
Genelde elimde ne varsa onu yerim gadası
Abur cuburları konustururum sfafaf
Bir şeyler atıştırır geçerim çok acıkırsam.
duruma göre
Dışardan sipariş vermem. Zaten çok alışkın olduğum bir şey değil. Üşengeç bir insanım şeflikte elendi ya zeytin peynir yerim ya da aç yatarım
😱😱😱
seninki güzel olmuş afiyet olsun🙂 iki gece önce sahurda yaptım kimse beğenmedi... Maşallah elimden de hiçbir iş gelmiyor...
Hala pişmedi aç aç bekliyorum başında 😄 öyle deme ya denemekte güzel
evet 😂
Duruma göre değişir, ama genelde çeyrek kokoreç istiyorum geliyor 😅
Eve yakın güzel kokoreççi olsa asla acımam 😄😄😄
Sipariş ya iyi bi aşçı değilim ya da evdekilere söylerim yapabilecek bişeyler varsa yaparlar 5dk
Bazen maharetli ellerime bırakırım geceyi bazen de dışarıdan söylerim istediğim sevdiğim canımın çektiği bir şey varsa
Gece karnım acıkınca yememeyi tercih ediyorum. Çünkü bir kere yersem alışkanlık hâline gelme olasılığı yükselir, gereksiz kilo yapar 😅
Genelde evdeyim ama mümkün mertebe Ramazan ayı dışında geceleri yemem
Tamamen canımın ne istediğine bağlı.
Evde kısa sürede hazırlayacagım bir şey ise üşenmem.
Evde pratik birşeyler yaparım tost , makarna , sandviç, vss gibi
Kendim yaparım dışardan en son tavuk pilav söylemiştim bozuktu
Evdeysem hindistan sokak lezzetlerine de döne bilir nusrete de döne bilir 😅
Mutfakta birşeyler yaparim
yapmak istiyorsam yaparım yoksa hazır alırım
Dışarıdan söylemektense, mutfağa girip kendim bir şeyler hazırlamayı tercih ederim:)
kendim yapmayı tercih ediyorum artık
O aydınlanmayı demekki sizde yaşadınız 😄👏🏻👏🏻👏🏻
mecbureenn
Ben de kendim yaparım
Dışarıda ne koyuyorlar belli değil
Kesinlikle hijyenden hiç emin olamayız zaten
Yap bir menemen göm gitsin
Değil mi 😄
Aynen keyfine bak
Şefliğimi konuşturur tost yaparım 😎
😄😄😄
sipariş veriyorum ne uğraşcam gece gece :D
Ben daha temiz yapıyorum 😬
Hiç üşenmeden şefliği ele alırım. Sonra gelsin kilolar 🤣🤣🤣
sefligimi konuştururum
sefligimi konustururum
Ellerimi konuştururum
Genelde kendim yaparım.
Evde ne varsa onu yerim açıkınca
Gece bir şey yemem ya
Kendim yaparım en pratiğinden
Evde ne bulduysam yerim
Sipariş verecek beyin olmuyor bende
Uğraşamam dışardan veririm
Gece sipariş veririm sabah kendim yaparım.
Hazır bişi yiyorum kykda olduğum için 😔
Valla ben yaparım
Terzi kendi söküğünü dikemiyor dışardan söylüyorum
İkisi de, değişiyor
Tost yaparım 😀
Gece yemek yemem
Ben dışardan yiyorum
Genelde meyve ve kuruyemiş yiyorum
Param varsa dışarı yoksa tıpış tıpış mutfak
Kendim yaparım
Evde yerim
Gece yemek yemem
Sipariş vermem ya.
Bu her türlü yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?