Gece karnınız acıkınca dışarıdan sipariş mi verirsiniz yoksa şefliğinizi mi konuşturursunuz?

Gece karnınız acıkınca dışarıdan sipariş mi verirsiniz yoksa şefliğinizi mi konuşturursunuz?

Ben bir şeyler yapıyorum 😄 Herkese iyi akşamlar, aç olan varsa kusura bakmasın şimdiden. Genelde sipariş vermem, kendim yaparım.

Gece karnınız acıkınca dışarıdan sipariş mi verirsiniz yoksa şefliğinizi mi konuşturursunuz?
Cevapla