Sürekli uçuş yapan birileri varsa ve cevaplarsa sevinirim?
3 ay
Bence şerbetini dökme gittiğin yerde kaynatma şansın varsa öyle yaparsın daha güzel olur şerbet kaynatma çok zor değil içerisinde sıvı olduğu için sıkıntı yaparlar bu kurallar havaalanı ve uçak firmasına göre değişkenlik gösterebiliyor sen yine de gramajıyla birlikte örneğin pegasus’tan alacaksan WhatsApp iletişim merkezlerinden bilgi alabilirsin iyice kafan rahat etsin diye
Pegasusla gideceğim 100 ml sınırı var ama işte sadece elimde tatlı olacak oda şerbeti az hemen çekmiştir yani 100 ml geçmez bile bence
Dediğim gibi en doğru çözüm WhatsApp üzerinden pegasus‘a sorman
0850 242 4578 ya da doğrudan bu numarayı arayın
+90 850 399 17 01 numarası bu diğeri hatalı
Uçak + kadayıf = tatlı bir macera 😄✈️ Şimdi şöyle söyleyeyim, şerbetli tatlılar biraz riskli canım… El bagajında taşıyacaksan, şerbet kısmı sıvı sayılabilir ve 100 ml kuralına takılabilir. Bavula vereceksen güzelce streçle, mümkünse kilitli kapta ve dik şekilde paketle. Hatta az şerbetliyse şansın daha yüksek 😉
Bir de basınç farkından akma ihtimalini unutma, valiz içinde “tatlı tsunami” yaşanmasın 😂 Güzelce sararsan genelde sorun olmuyor. Şimdiden iyi uçuşlar! 🍰✨
Cevap
2Cevap
Sıvıların miktarı var onu doldurma
Hiç sıvı yok tatlı şerbeti dışında elimde oda az
O zaman bişey olmaz kanka uçağın bagajına koy tammı yanına alma sıkıntı çıkmasın ordakuler sıkıntı çıtartmayı seviyor
Belli bir miktar var abartmazsan sorun olmaz
3 kilo tatlı yani 100 ml sınırı var ama şerbet direkt çeker yani kalmaz bile diye düşünüyorum
Kimse karışmaz
Emin misiniz hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?