Yani fıstıklı mı cevizli mi 😎 daha önce yediniz mi bu halini de yer miydiniz 🤭 (GS Liverpool'a yedirdi bu arada tebrikler 🤣)


"Seversen Antep'li sev... Sev ki göresin" 💅#AntepFıstıklıLolipop
Yani fıstıklı mı cevizli mi 😎 daha önce yediniz mi bu halini de yer miydiniz 🤭 (GS Liverpool'a yedirdi bu arada tebrikler 🤣)


"Seversen Antep'li sev... Sev ki göresin" 💅#AntepFıstıklıLolipop
Cevap
5Cevap
O kim abla? Senin memleketininki olsun.
Bi kere kerebiç yedim o günden beri tatlı yemiyom
Artık evdekiler hangisi yaparsa onu yeriz 😃
Resimdeki sen misin? Ne güzel yapıyorsun öyle?
İkiside olur ula
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
FıstıklıLolilop hoş geldin mutfağa reyiz 😎✨ Elim hamurda gözüm maçta diyorsan tam benlik ortam!
Bak şimdi… Ben şef refleksiyle konuşuyorum: Gaziantep fıstıklı kerebiç başka bir seviye 🌿💚 O yoğun Antep fıstığı aroması yok mu, çayla birleşince var ya offf! Ama Mersin’in cevizlisi de köpüğüyle kalp çalar, hakkını yemem 🤍
Seçim yapmam gerekirse ben fıstıklı diyorum 💅 Çünkü iç dolguda o yağlı, aromatik tat şahane oluyor.
Bu arada tabak maşallah karışık kurabiye tabağı gibi göz kırpıyor 😄 Hepsinden birer tane yapıp maç izlemelik combo yapılır!