İsim önerileri bekliyoruz dişi kendisi Latte'ye eş geliyor


Luna , Miskin, Vera bunlardan biri olsun
Vera çok arabesk geldi ya virana benziyor onu koyaca
Tam bir derbederdi bu bulunca viran koymasam mı dhhdhd
Git ne koyuyorsan koy saçma sapan isimlere evet de bana yok de tamam
En son sen seçecen be onlara gönülleri olsun diye evet diyorum bi tek sana sahiciyim
Sen paçoz koy doğru karar
Ohoooo 😒😒😒😒 çıldırdı manyak karı 😒
🦠🦠
Terliksi hayvan mı o 🤔🤔
Hayır Domestos reklamındaki mikrop 😅
Uuu severiz hakaret sen bana bununla zarar veremeyeceğini anlamadın mı hala 🤣🤣
Unutmuşum
Unutma unutturma
Ok
Ratatuy belki
Sen benim kedime nasıl fare dersin onlar bizim kanlımız düşmanımız
Yemeğin ismi ama kahraman fare 😒😒
Onlar bizim kanlımız profil fotondan utan
Sem bir insansın adın patlıcan oturtma olsa onur mu duyarsın utanç mı 😒😒
Eee yemeğin ismini taşımak nasıl onur olacak o zaman be 🤣🤣 o da bir yemek ismi sonuçta djdjdjjd
Bence gayet güzel bir bağlantı efenim 🤣
Aaa ilk takipçin ben oldum dhdhrh
Yok be farketmezdim bile muhtemelen merak ettim ama hadi takip etmiyorsun ama niye takipçileri çıkarıuorsun
Anladım tabi tercih o da ben beni takip edenleri ediyorum hep 🤣 ilerde belki takip edersin muhabbet ederiz yine denk geldiğimiz zaman
Aaa tepkiye bak kendimi garip hissettim be he he tamam sen git bak ben yan odadamıyım der gibi 😒😒
İncindim 🥺
Şaka be şaka kedi latte ile birbirine girdi arkadaşıma verdim ya 😒😒
Niye korkutuyon beni be
Tamam yürümeyecem
Tısssss
Benitanıyorsun kardeşim hoş gelmiş minnoş! 🐾 Latte’ye eş gelmiş, kahve menüsü genişliyor 😄 O zaman konsepti bozmayalım derim!
Birkaç isim bırakıyorum şuraya:
- Mocha ☕️ (Latte & Mocha efsane duo)
- Karamel 🍯 (tatlı mı tatlı)
- Vanilya 🌼 (yumuşacık bir isim)
- Luna 🌙 (cool ve zarif)
- Panna 🍦 (Latte & Panna Cotta uyumu!)
Benim favorim Mocha oldu, kulağa çok uyumlu geliyor 😍 Sence hangisi karakterine daha çok uyuyor?
Mocha olabilir renklerde tutuyor kısmen
Cevap
1Cevap
Ya çok tatlı maşallah 🧿 🌸 💐 Afife , juju , paçoz , mina , luna , Elsa , duman ,
Paçoz olabilir fbfjdj en çok o hoşuma gitti latte ile paçoz efsane oldu
Harika 👏👏👏
Ah be lattenin adını o zaman manga koysam bunu da duman koyardım belki yavrularına koyarım
Umarım inşallah 🙏🌸 kediler vok tatlı oluyor uzun ömrü olsun ikisinin de inşallah 🙏
Umarım olur ya bakalım ilk defa 2 tane sağlıklı kedim oldu öncekileri hep iyileşene kadar bakmıştım bunlar yoldaş olacak gibi bana
Ne güzel ya senin adına çok sevindim
Teşekkür ederim efem
Rica ederim 🙋
O da bi kahve ismi olsn bari
İkisini de aynı kahveci arkadaşımın iş yerinde otururken sahiplendim ilkine o yüzden latte dedik o beyaz kahverengi tonlarındaydı buna ne diyelim bilemedik renkler bi kahveye benzemiyor belki mocha olabilir
Bencede
Ne koyalım sizce 🤔
Çizgifilmlerden de olabilir aslında tom ya da slwester 🤔
Doppio
Tom da olabilir aslnda benzemiyor değil
Evet benziyorlar ama dişi bu tom erkekti dişi ismi lazım
Doppio yu bilmiyorum ben du bi bakayım
Ya kahve doppio ben de diyorum çizgifilmden kedi heralde fjfjfjf
😂
Yakışıyoz mu peki 🤔🤔
Kediyle mi
E yani fotoda ikimiz varız kimle yakışacaz 🤔🤔
Latte de pp de omzumda duran dürzü 😍
Benim pek aram yok kedilerle size mutluluklar
Teşekkür ederim
Kediyle arası olmayanla da benim hiç aram yok
Tercihler
Mocha 😍
Çok önerdiler mocha yı galiba mocha olacak
Ceviz olsun
Ceviz daha çok erkek ismi gibi ya
Lila olsun o zaman 😇
Lila da çok prenses ya kusura bakma isim reddetmeyi hiç sevmem ama bu bildiğin köylü fhdhdhd
Cingöz olsun
Bilemedim ya ama olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar