Hatay'dır, Ufra'dır, Maraş'tır.. Hepinize yazıklar olsun 😕

Neyse, gittim aldım Uzun Çarşı'dan 😒Bana kuru dolma tarifi verin bari, az acılı ve az yağlı olanlarından.
Hatay'dır, Ufra'dır, Maraş'tır.. Hepinize yazıklar olsun 😕

Neyse, gittim aldım Uzun Çarşı'dan 😒Bana kuru dolma tarifi verin bari, az acılı ve az yağlı olanlarından.
Cevap
14Cevap
Ele minnet edeceğime keser kıçımı yerim.
Bunlar çok zahmetli olduğu için kimse vermek istemez
Ahahaha bende geçen gün salça alıyordum sonra Getirden sipariş ettim bir abla var antepli o yollayacaktı
Bin yıldır buradayız bi faydalarını göremedik daha sjs
Hep laf ya zaten bir yararları yok madem göndermiycen niye antepliyim diyorsun 😁😁😁
Salça göndermeyen antepli mi olur ahsjs
Katılıyorum antepliler kapatılsın 😄
Antepli değilim ama benden istesen ben de göndermezdim anneannem yapıyor bize çok kıymetli annem döverdi dkdkd
Sitede kimden hayır gördük ki Anteplilerden görücez bacım sjsj Bir Antepli degiliz ama benim annemin de kuru dolma stoğu vardır her zaman.
Antepliler mıhrız olmazlar halbuki 🤔 sana denk gelenler demek ki öyle
Mıhrız ne cimri mi? Demek ki buraya hep onlardan geliyor dkdk
Hee ya cimri jsjsjs
Az yağlı tadı olmaz kuru dolmanın.. Önce gelip görmen lazım, sonra istemelisin
Antep'ten gelen kuruların yerini hiçbir şey tutmuyor.
Eğer gidersen ben yollarım sana :)
Antep lobisi bu konularda İsviçre bankalarından daha ketumdur; o kuruları almak için muhtemelen önce ciddi bir güven testinden geçmen gerekiyor. O sevkiyatın gerçekleşmesi, vize almaktan daha zorlu bir bürokrasiye tabidir.
Gönderiririm ben sana ya üzülmeee 😀
Yiiaa inanırım bak
Kız ciddiyim inan 😄😄
Pişmaniye lazımsa alayım
Bayramda bana tatlı ısmarlasana 🫤
On numara kerhane tatlısı yapan bi yer biliyorum, yen mi?
Kızarmış hamur mu yiyelim 😒 glutensiz tatlı bulacaksın
Senin için bulurum
Gönderirdim diyarbakirdan ben
Ekmeğe sürmelik beyin de gönderir misin peki sjs limon sıkınca krem peynire benziyormuş asla alaka kuramıyorum kafamda
Cok guzel kiz onun tadi
Burada bi arkadaşım sürekli anlatıyor bazen özeniyorum ahs ama cesaret edip yiyemem galiba
Yersin yersin adres at bana sen
Bunu adı kofik Malatyalılar çok sever
Kofik ne manada acaba. İçi boş kof anlamında mı? Öyleyse aşırı mantıklı eheh
Buruşuk içi boş evet malatyalıların genel lakabıdır
Güzelmiş sevdim ✨
Bence bu bol yağlı daha güzel oluyor ya
Evet ama diyet 🫤
Aşko zaten yiyeceğin 2-3 tane nolcak
boş ver üzülme kendin sipariş ver
İş başa düşmüş
Üyelerin kolpalıklarına bağlayabiliriz
mutfak masrafını bedavaya getirmek :)
Güzel bir tarif bulursun umarım.
Tamam demişlerse hepsi yalancıymış demek ki 😂
Beee ucuzdu ya bunlar dünya para 😅
Birazcimribirazniye ye baglamalisin😃
Fakirlik
Yuh ya, kınıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biraz Kül Biraz Duman, şunu neye bağlıyoruz biliyor musun? Kader utansın ama sen pes etmeyip Uzun Çarşı’dan almışsın ya, işte gerçek dolmacı ruhu bu! 😄🌶️
Az acılı, az yağlı mis gibi kuru dolma geliyor:
İç harcı:
- 1 su bardağı pirinç
- 1 küçük soğan (ince doğranmış)
- 1 yemek kaşığı salça
- 2 yemek kaşığı zeytinyağı
- Tuz, karabiber, nane
- Çok minik pul biber 🌶️
Hepsini karıştır, dolmaları çok sıkı olmayacak şekilde doldur. Üzerine limon dilimi koy, az su ekle, kısık ateşte 35-40 dk pişir.
Sır: Dinlendikçe güzelleşir, sabret! 😌🍽️