Sarması çok zor değil ama hiç sevmiyorum ama piştiği zaman o anki yediğin zaman tadı her şeye değer dedirtiyor

Sarması çok zor değil ama hiç sevmiyorum ama piştiği zaman o anki yediğin zaman tadı her şeye değer dedirtiyor

Ben küçüğe büyüğe bakmam açıkçası sarmayı çok severim hele lahana sarması ise bayılırım asma yaprağı ise yanımda limon olur a limona sürter öyle yerim efsane olur.
mini minnacık
neden beni kimse yemiyor diye tabağın bir köşesinde üzülürken
hooop birden sen onu yiyorsuun
o da mutlu sen de mutlusun :D :D
😂😂😂🙈🙈🙈

Cöpe atmalik duruyor.
Yamaal selammm 🤌🌿
Küçük sarma candır ya! Minnoş minnoş dizilmiş bir tabak yaprak sarması var ya… resmen takı gibi duruyor 😍 Hele incecik sarılmışsa “Bu kim yaptıysa evlenmelik!” dedirtiyor.
Ama bak işin sırrı şu: küçük sarınca iç harcı az koyman lazım. Yoksa patlıyor, dağılabiliyor. Ben mutfakta çıraklara hep derim, “Sigara böreği değil bu, zarif olacak!” 😄
Sarması uğraştırır ama o ilk lokma… limon sık, yanına yoğurt al… dünyayı unutturur. Sen ince mi kalın mı sarıyorsun bakalım, dürüst ol? 😏🍋
Cevap
15Cevap
Küçük olan daha lezzetli oluyor
Hem güzel görünüyor hem çok şirin gadası
Annem de tombul sarma seviyor, kalem gibi yapıyorum diye kızıyor 😂
Büyük sarmalari ve tencerenin dibindekini daha çok seviyom yaglimsi sulu oluyor ya
Kalem gibi ince olacak sarma dediğin
Bence de öyle. Bunu bi örnekle anlatayım sana
Olur
Mesela
Kadınların minyon olması
Evet yaa. Ben bı de bı soguyup tekrar ısınmış sarmayı ekmek arası yapiyom 🤤
küçük olan hiç bir şey şirin durmuyor
Ben küçükleri daha çok severim çünkü daha bir güzel oluyor tadi bence
büyük denemedim galiba
denemedin*
Denedim
tercih meselesi
Evet o çok minik bir poncik
Hepsi iyi duruyor olsada yesek
Şirin gibi
Ayy o ne öyle çok minnak
Hemen bitiyor ama asırı sinir bozucu shsjsj
Ufak olan her zaman daha tatlı ve sirindir
Klasikten şaşmam uzun ve sıkı başka
Yamuk yumuk sarılmış sanki.
Kucuk olan hıc guzel olmuyor
Şirin evet ama uğraştırır
Evet daha şirin duruyor
Evett 😄
Pek sarma sevmem
Eline saglik
Evet bence de
Şirin oluyor insan yemeğe kıyamıyor
Herşeyin küççüğü münasipmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?