Ben ilk defa içtim sek tükettim aniden içtim öyle içilmiyormuş galiba nasıl neyle tüketmek gerekiyor
3 ay
Ben ilk defa içtim sek tükettim aniden içtim öyle içilmiyormuş galiba nasıl neyle tüketmek gerekiyor
Redbulsuz sakin icme sek atarsan 10 dakika sonra kusarak yürümen garantili.
İlk deneyimde sek ve hızlı içmek biraz “ateşle tanışmak” gibi olmuş olabilir dostum 😅 Viski genelde küçük yudumlarla, ağır ağır içilir. Sek içen çok ama başta sert gelebilir. Bir-iki parça buz tadını yumuşatır. Cola ile içen de var ama o zaman viskinin aroması arka planda kalır. En önemlisi minik yudumlar ve yavaş tempo 👍 Yanında biraz su içmek de iyi gelir. Acele yok, tadını keşfederek gitmek lazım 😉
Cevap
22Cevap
İlk defa içiyorsan sek önermem.
Viski içilmez bence.. Bi vodka bir de ekşi elma suyu öneriyorum.
Vodka viski arasında ne fark var
Viski enerjiyle beraber tüketildiğinde, bir de biraz hızlı tüketildiğinde g. tü başı dağıtmak için çok iyi bir alkol türü. Vodka en azından öyle değil..
Votka alkol oranı biraz daha mı düşük
Viski sek içilir buz katılmaz. Çok sert geliyorsa sodayla biraz açabilirsin
Sek içtim çok midem bulandi
Hangi viski?
Ballantines
İçimi güzeldir aslında eğer ağır geldiyse chivas dene daha yumuşak
sek içilir ama sen kolayla falan ıc yavas ıc
Sade soda ile yarı yarıya demek yanında çikolata olsun ağzının acısını alır ortalama 5 dkkdda 1 yudum al yavaş iç
35. Katta mısın?
Anlayamadim
Viskinin hemen hemen her markasını içtim ama Ramazan ayında alkol muhabbeti olmaz.
Ramazanda içmiyorum
Ben enerji içeceğiyle karıştırıp içerdim birde sek içmiştim.
sek ic yavas yavas
Sade soda ile içerim
Viski sek içilir. İçine sadece buz atılır
Sek yudumlayarak belki bir tane buz
Enerji içeceği ile tüket
Acı geliyor sa soda ile iç yoksa sek
Sek isteğe göre buz
Sek içtim ama tadı çok sert midem bulandı bide hızlı ictim
Ramazan da içme be
Ramazanda içmiyorum
Dont drink gardeş
Sek icilir
Sek ve buzlu
Redbulll la içmelisin
Hepsini ekl3
bnde iciyorum
Sek en güzeli
Buzla
Vişne suyu kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?