İlk defa viski içiyorum, sek mi içilir yoksa buzla mı cola ile mi daha iyi olur?

Ben ilk defa içtim sek tükettim aniden içtim öyle içilmiyormuş galiba nasıl neyle tüketmek gerekiyor

İlk defa viski içiyorum, sek mi içilir yoksa buzla mı cola ile mi daha iyi olur?
Cevapla