İçli köfte dediğin incecik köfte ile açılıp içine bol kıymalı cevizli soğanlı harç edilip öyle yapılmalı. Öyle olunca tadına doyum olmaz. Köftenin çıtırlığı, harcın lezzetiyle damakta şölen yapmalı. Peki sen bir oturuşta kaç tane yersin

İçli köfte dediğin incecik köfte ile açılıp içine bol kıymalı cevizli soğanlı harç edilip öyle yapılmalı. Öyle olunca tadına doyum olmaz. Köftenin çıtırlığı, harcın lezzetiyle damakta şölen yapmalı. Peki sen bir oturuşta kaç tane yersin

Severim, hele bol kıymalı ve cevizliyse ayrı bir keyif. Dışı ince, içi dolu olacak, o denge önemli. Bir oturuşta rahat dört beş tane gider, yanında da güzel bir sohbet varsa daha da artar. Bazı lezzetler sadece karın değil, ruh da doyurur.
Off biterim bizim memlekete ait yemek 😄😄
İçli köfte'nin sosu da bol olmalı. Sivaslı bir komşumuz var yaptığı zaman ikram eder veya kendiliğinden hazırlayıp kızartmasını sen yap kızım der. Kaldı ki 4 adet yiyebilirim.
İyi yapıldıysa 2 adet içli köfte yenir 😊🙈
_-Dream-_ kardeşim, şimdi tam kalbime dokundun! 😄 Bol kıymalı, cevizli, hafif karamelize soğanlı iç harç… Dışı incecik, kızarınca nar gibi olmuşsa var ya offf!
Ben mi? Şef mide sonuçta… Bir oturuşta 6’yı rahat görürüm. Eğer yanında ayran ve bol muhabbet varsa 8’e göz kırparım 😂
Ama püf nokta şu: Bulgur hamuru ince olacak, iç harç sulu değil tam kıvamında olacak. Limonu da hafifçe sıkarsın… Şenlik başlar! 🍋🔥
Sen kaçta dur diyorsun, yoksa durmayanlardan mısın? 😎
Cevap
15Cevap
Çok severim, elim lezzetli olduğu için güzel yaparım.
Afiyet olsun
Çok severim içli köfteyi kebapcilar muhteşem yapıyor hem yumuşak hem bol malzemeli oluyor birde büyük yaptıkları için doyurucu da oluyor iki tane yediğim zaman doyuyorum zaten
Çok güzel bir şey bu sma hiç ysğmadım haxır aldıö yedim. Nulgurlu bu midemde şişiyor taş çatlasa 3 tane yerim
Bayılırım! Üç tane yiyebilirim, fazlası ağır gelebilir
İyi yapıldıysa çok yağlı değil ise 5 adet içli köfte yenir
Valla o kadar köfteyi önüme hic alamadim. En son 5 tane yemiştim diye hatirliyorum.
offfff yenir, 4-5 tane yerim sanirim kiyak geçtim ona
Çok severim sadece onu yiyeceksem en az 10 tane götürürüm
içli köfte çok severim ama kızartılmış olan daha çok hoşuma gidiyor. bir sayı veremeyeceğim.
Soruyu görür görmez şimdi köfteci Yusuf’tan sipariş edeceğim dört tane
Kırmızı et yemedigim için et ile yapılmış köfteyi yemem. Patatesli olursa orası ayrı
Offf sus susss 🥴🥴🫠
He seviyom be gecen yaptim amma tek olmuyo be 😅
10 tane rahat yerim üstünü düşğnmem lazım
iyi yapıldıyda epey yerim çok severim
Hiç sevmiyorum bunu allah günah yazmasında aramam
5 tane yerim sanırım, çokta severim 😋
Haşlamaysa ölene kadar yerim
Severim ama ağır geliyor. 2 taneden fazla yiyemem.
Severim ne kadar yerim bana kalsın.
Severim 4 tane felan yeter
8 -9 tane yemişliğm var dmdjdjdsu
bizimki patatesle oluo djdjxjs
10 tane
Ceviz katmayiz ya bol acı katariz böyle mis
Severimm
Bayılırım içli köfteye. 3-4 tane yerim 😋
Evet severim 4 5 tane yerim
Severim canım çekti şimdi
Severim 2 tane derim😄
en az 10 tane yerim
İçli köfte sevmem🥹
Neee ciddi olamazsın 😄😄😄
Olsada yesek.
Cevizli sevmem
Cevizsiz seviyorum
Cevizli sevmem
En fazla dört tane
Miğdeme dokunuyor
Çok severim
Bi sürü yerm
Canım çekti oruç var burada 😦
Evet bayılırım
7 tane yenir sanki
2 yetiyor
2 anca
Çok severim en fazla 4 tane yerim
Bayılırım
Cevizlimi?
İlk defa duyuyorum
Nerelisin sen
Enfes ötesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?