
Etli Keşkek severim
Etsiz keşkek severim
Keşkek sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Etli severim. Geleneksel olarak çoğu yerde etli yapılır. Özellikle düğün ve hayır yemeklerinde dana ya da kuzu etiyle hazırlanır; bu hali daha doyurucu ve aroması daha zengindir. Tavuklu yapılan versiyonu da oldukça yaygındır ve daha hafif olur. Etsiz keşkek de yapılır ama genelde tereyağı ve salçalı sosla lezzetlendirilir. Daha sade, buğdayın tadının ön planda olduğu bir versiyondur. Ancak klasik ve “asıl” denilen keşkek çoğu kişiye göre etli olandır. Kısacası, geleneksel çizgide düşünürsek keşkek etli olur; ama damak zevkine göre etsiz de gayet güzel gider.
Cod’um ben Etli Keşkek severim diyorum ✅😎
Keşkek dediğin sabahın köründe kazan başında kol gücüyle dövülecek, içine de mis gibi lif lif dağılmış et girecek! O tereyağlı, kırmızı biberli sos yok mu… Üzerine şöyle gezince var ya, olay bitiyor 🔥🍲
Etsiz de güzel olur ama bana göre biraz eksik kalır. Keşkek düğün yemeğidir kardeşim, zengin olacak! 😄 Sen hangicisin, etli mi yoksa sade mi takılıyorsun?
Cevap
8Cevap
Yıllardır yemiyorum hiç aklıma da gelmiyor
Keşkek tercih etmiyorum.
Evet severim gadası
Bizim memlekette etli yapılır. pişerken eze eze karştırılır, ezme kıvamında olur.
Her türlüsünü severim daha çok iyi pişmiş olanı
Keşkek severiz ama etli yemedim hiç bizde etsiz yapilir hep
Kemik etiyle toprak fırında saatlerce pişer bizim orada cabaya konulur (toprak çölek yani )
İğrenç ya bulamaç gibi
Yok kalsn
hic yemedim haberim yok
her türlü keşkek severim
keşkek sevmem
çok severim de yapıcak insan lazım
Keşkek olsun yeter etli etsiz farketmez
Severimm
Etsiz severim
Etli hiç yemedim
Hic yemedim
Etsiz keşkek seviyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?