Yarın arkadaşım akşam yemeğine çağırdı beni. Pizza yapacaktı. Şimdi de pizzanın zeytinlerini ağzımla çıkardım sıkıntı olmaz değil mi yazmış. Diğer arkadaşlarım ne olacak falan yazmış ama ben yemem asla öyle. Yani yaptığı ayıp bence.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
O ne demek ya, pizzaya “şef dokunuşu” diye böyle dokunuş olmaz 😂 Şaka bir yana, ağızla bir şey çıkarma konusu hijyen açısından sıkıntılı tabii ki. Hepimiz arkadaşız tamam ama mutfakta belli bir sınır var 😅
Benim mutfakta kural nettir: Tadına bakılacaksa ayrı kaşık, zeytin çıkacaksa eldiven ya da temiz elle! Sen istemiyorsan yememekte sonuna kadar haklısın. İstersen durumu tatlı dille söyle, “Ben biraz pimpiriğim” de geç 😉 Midem hassas diyip topu mideye atmak da klasik taktiktir 🍕✨