Yemekten sonra midenizde tatlıya gönlünüz de bana yer var mı 🤣?

Ramazan şenliklerine gelince burada yemeğimizi yedik, tramusu tatlı da yemiştim , gezerken aşure çarptı direk gözüme, dedim aklımda kalmasın aşure de bari yiyeyim 😂🙈 amannn bir daha mı geleceğiz dünyaya 😂
Yemekten sonra midenizde tatlıya gönlünüz de bana yer var mı 🤣?
Yemekten sonra midenizde tatlıya gönlünüz de bana yer var mı 🤣?
Yemekten sonra midenizde tatlıya gönlünüz de bana yer var mı 🤣?
Güncellemeler
3 ay
Ss teşekkürler 🙏🌸
Yemekten sonra midenizde tatlıya gönlünüz de bana yer var mı 🤣?
Cevapla