Dışarda gerekmedikçe bir şey yememek içmemek nasıl karşılanır?

Artık yememe içmeme dikkat ediyorum. Temiz besleniyorum ve düzenli spor yapıyorum evde veya parkta elimden geldiğince. Dışarıdan belki de hiçbir şey tüketmiyorum. Anca hani bazen sık değil dışarı çıktığım da belki bir kahve içiyorum bu kadar. Hiçbir şey tüketmiyorum. Ne hamburger , ne döner , ne hani tatlı vs hiçbir şey yok. Siz bunu nasıl karşılarsınız. Yani dışarıdan yersem ancak adana dürüm yiyorum içecek olarakta filtre kahve vs tüketiyorum. Oda gerekmedikçe olmuyor. Genellikle evde yemeğimi yerim. Kola meyveli soda gazoz aklınıza gelen çoğu şeyi tüketmiyorum. Şekeri baya azalttım. Ve kendimi çok dinç , güçlü , zihinde ve sağlıklı hissediyorum. Bunu da yaşam felsefesi olarak böyle disiplinle devam ettiriyorum.

Dışarda gerekmedikçe bir şey yememek içmemek nasıl karşılanır?
Cevapla