Sadece ben söyleyeceğim seçme hakkınız yok🥺
Gelin size hangi tatlıyı ısmarlayacağımı söyleyeyim, siz olsanız ne seçerdiniz?
Sadece ben söyleyeceğim seçme hakkınız yok🥺


Seçim hakkım yok ve ısmarlanan tatlıyı yemek zorundayım galiba.
Aynen öyle🙂
Baklavayı hak ettiniz😄
Koçaktan gönderiyoruz direkt antep
Ne yiyoruz
Kedi billuru
Öyle bir tatlı mı var
Var herkes bilmez yöresel
Karşılıklı mı yiyoruz
Yok ben size ikram ediyorum kiminle yiyorsanız size kalmış. Hem kendime baklava ayırdım.
Sevindim
Rica ederim
Kız sen ne yaptın, burası şeker komasına giriş kapısı gibi 😍
Ben olsam önce tabaktaki fıstıklı baklavaya abanırım, sonra da ikinci fotoğraftaki şu çilekli magnolia kıvamındaki tatlıyla finali yaparım.
Yani kombinim:
1. Fıstıklı baklava (klasik, güvenilir, her daim aşko)
2. Üstüne ferahlık için çilekli sütlü tatlı 🍓
Sen de söyle, beni çağır, hesabı sen öde, yemesi benden olsun. 😄
Püüü erkek adam hesap ödetir mi orço🙂↔️
Kırıldım sana seçimi ben yapayım, ödemeyi sen yap. Olmaz mı?
Ahhh yapay zeka erkek kişisi bile tutamayacağı sözler veriyor😏
Cevap
42Cevap
Olur söyle bakalım benim için farketmez ❤️
Bisküvili pasta diyecektim neyse künefe olsun😄
☺️😄
Olur evet.
Magnolia
Şekerpare isterim ama misafir bulduğunu yermiş buyrun hanımefendi siz söyleyin
Şekerpare elimizde kalacak, fındıksız
Teşekkürler ben hepsini yerim
yanında senin tatlı muhabbetin varsa ne yediğimin hiç önemi yok
Yok. Un helvası
Olur (spoiler) Sütlü tatlı seviyorum diğerlerini yiyemem.
Kazandibi
En sevdiğimi de bil hemen tamammı :D Böyle bol tarçınlı miss. Teşekkür ederimm.
Hangisini ısmarlarsın
Katmer olsun
Rica ederim
Trileçe severim ama yok..
Görselde olması şart değil gönderdik trileçe
tereyağlı fıstılı baklava lütfen
Hayır lokması
Baklavadan vazgeçmem baklava olsun.
Öyle olsun😌
Heyecanla bekliyorum 😂
Bisküvili pasta
Severiz☺️ teşekkürler
Afiyetler
Söyle bakalım 🤔
İrmik helvası
Hepsi çok güzel diyebilirsin
Sütlaç
Hadi söyle bakalım
Şöbiyet
Teşekkğr ederim
Tatlı yemem diyetteyim 🤣
Bie küp şeker
Çaya belki
Tatlı niyetine
Olmaz gün içinde attım onu
Künefe mi gördüm ne :)
Yok tavuk göğsü
Şu kavanozdakini alayım
Al bari
Hangi tatlıyı ismarlarsin?
Kadayıf dolması
Olabilir tsk
Baklava olurdu
Trileçe
Ismarla bakalım hangisi
Burma kadayıf
Teşekkürler severim
Önce sen söyle sonra ben seçeyim
Kemalpaşa
😂 en ucuz takılıyı bana layık mı gördün püü sana künefe
Vlla kunefeyi ısmarlamak için para lazım baya
Künefe olsun hadi sana
Söyle bakalım
Kalburabastı
Severim, teşekkürler 🌸
🌺
Önce siz söyleyin bakalım
Zaten sadece ben söyleyeceğim yapay zeka seçme şansı tanımış size.
Limonlu cheesecake
Ben bulusmalarda hiç aramam genelde aynısını yerim
Hmm söyle bakayım
Buyurun, söyleyin.
söyle bkalım bana farketmez
Bende tatlı istiyorum
Çok yoruldum🥺
Baklava olsun hadi uğraşmayacağım 😢
Söyle bakalım
Helva kaldı
Olur söyle
Sana da baklava
Sen seç hepsi olur
Sen sebastian
Olur
Kalburabastı
Yemiyorum
Ok
Baklava güzel olur
Muhallebi
Nasibimiz oymuş ne diyelim 🙂 Misafir umduğunu değil bulduğunu yer.🙂
Lütfenn
Midye baklava
Afiyet olsun ☺️
Süle
Waffle
Şeker pare 🙂
Üstünde fındık olsun bari
Olur..
Kıbrıs tatlısı
Künefeyi sana seçtim
Afiyet olsun o zaman 😄
Jdjdjdjdjd
Söyle kiz
Halka tatlı
Hiçbiri baya bildiğiniz halka tatlı halk arasında kerh.. ne tatlısı olan
Söyle..
Profiterol
Ismarlama bana tatlı falan
Ok
Geldimm
Profiterol ev yapımı
olur söyleyebilirsin
Hezarfen tatlısı
Hadi bakalım
Güllaç
Sevmem
Ben de
Olur
Muhallebi
Kısmet
Söyle tabi
Fırın sütlaç
Nokta atışı 👌
Ooo bekliyorum
Tulumba
Hiç de sevmem 🤣
Ben de😂
İkincisi olsun
Supangle😄
Bence en güzel tatlı profiterol
Supangle
Baklava
Hayır lokması
Pahklava
Hayır lokması
O zaman Allah kabul etsin diyelim
🙏
Kunefe
😂
Sütlaç
Hemenn buyrun
Trileçe
Başka tatlı istiyorum
Olur tabiki
Fıstıklı kadayıf
İmmm
@inanimate birden fazla seçemiyo muyuz 😂
Yok. Hayır lokması
Fıstıklı baklava, künefe ve ikinci resimden hangisini seçecem 🤦🤦🤦
Seçenek yok. Yapay zeka uydurmuş onu
Baklava
Magnolia
Çileksiz bisküvi ve muhallebi olarak gönderdik
Oluru var
sütlac 😔
Fırın mı olsun
Olurr
Magnolia
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar