pazartesi bitince varya yemin ederim haftayı bitmiş sayıyorum ben shdjsjsks

pazartesi bitince varya yemin ederim haftayı bitmiş sayıyorum ben shdjsjsks

Doğru, pazartesi zor bir eşik.
Kahve çok güzel görünüyor afiyet olsun.
❤️
Çay varsa olur
Var
Cevap
8Cevap
Ben içerim askım ama soruyu geç gördüm
Ojene bayıldım numarasını verir misin
Flormar 456 army green
454 müş pardon shdjsjxdjsk
Teşekkür ederim sgsgs
Ricalar
Ben isterdim ama salı kahvesi istiyorum artık 😄
Bana her gün pazar ve her gün, günün tam ortasında muhakkak kahvemi içiyorum. Kahve candır..
Afiyet olsun yeni kahveler içildi mi
Hadi bugün kahveler senden olsun
İçtim ama elimden içerim bir daha
Senle mi içicez
Hayır
Neden Hayır
İçtikk
Kesinlikle ya
Olur ♥️
Sabah kalkınca ilk işim odur
İçeriz
İstemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar