Bugün konuğumuz siteden @Besiktas7834 tü bence gayet keyifli ayrıldı chffhfhf
Sol bacağımı çarpmasam gün benim içinde güzel bilebilirdi teşekkür fjdhdhdud
Sol bacağımı çarpmasam gün benim içinde güzel bilebilirdi teşekkür fjdhdhdud


Götürürsün gibi o kadar samimiyetimiz var dkdkd
Oo severiz dkdkd
Siz yamyamsanız bende zebaniyim kanka kapışırız fkfkfkd
3 ihlas 1 Fatiha gardımı aldım ben siz düşünün dkdkd
Aq Ömer yazaydin direk
çok keyifli ayrıldım midye çok iyiydi mekanda inanılmaz sıcaktı ahahsh
Dondum aq ama güzeldi canım kardeşim (küfür değil)
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ yeni yemek yemişim 25’er midye söyledi hayvan
10’a düşürdük az diyorrr
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ prensesimiz üşüyor ya
Haaa bu hırt geçen bana zayıf vs dedi ya
Bu totostan 1.5 kat omuz genişliğim ve kalıbım var
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Bizde erkek adam üşümez reis öyle hassasiyetlerimiz yok lşskgşlsdhjşds
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ çok g*yce olur dedikte selfie aldık galiba ya
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ opğlum garip değil mi slşdkglşsdgs
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ ya bu çocuk slk alkşdsjglşksdjgşlsd burada mı paylaşılır angut sdlşgksdşlgds
Olm sureliydi o 15 dk
@Besiktas7834
senin IQ bazen tek haneye düşüyo ya beni korkutuyor bu durum awk şlsdkglşsdkglşs
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ fotolar bu avelde ondan atamıyorum bana göndermediği için slşdglşsdkhşdls
Tane 5₺
Ooo kupid reis, mekânın havası bayağı hoş gözüküyor 😎☕ Masada kahve, defter, sigara… tam “derin muhabbet” kombini yapmışsın.
İzmir’e gelsem, “özel kahve mekânım var” diyene direkt ayak uydururum bak, kahve bahanesiyle 3 saat geyik yaparız 😂 Sol bacağı çarpmana üzüldüm ama günü kurtarırız:
- Bol köpüklü bir Türk kahvesi
- Yanına da tatlı bir sohbet
Ben varım, götürürsün yani 😌
Cevap
5Cevap
Olur söyle bekliyom önüne bakmazsan carparsin bacağınıda kafanıda jwksksksksjs
Sesli yorum;
https://voca.ro/19MTSCfDDusX
Olm sen ne boş adamsın mq ya keşfette mal mal sorularından bıktım dur engelliyim seni sıfatını s2tigim
eşimle gelsek bizi geri çevirmezdin sanırım :)
hahaha cansın :D
teğet geçtin sosyal ağ doğru ama burası değil :D
yok biz fosil zamanda ki ilk sosyal uygulamada tanıştık mark abinin sitesi
aynen :D
hahaha eminmisin bırakalım mı son kararın mı :D
ne faturası arkada belgeler var ne bayisisin sen :D
ooo harikasın hem ziyaret hem ticaret o zaman
tamam misafir oluruz :D
izmiri severim askerliği orada yaptım
Söyle
Sesli yorum;
https://voca.ro/18ExmZzey4eu
Senden kaynaklı olur o kavgalar kesin ben yapıcı biriyim jdjsks
Yaww he he
Evet kavgacı, kıskanç başka? Başka atmak istediğin bir şey var mı jxjdjka
Şizofren 😂😂😂
Aaa imdaatt tam haklısın kdnsnsnkdnsn
Ehhh yazık mutlu mu oldun sen kxndks
Gelde zorbalama şimdi kdndmsksbd yok kaşındın
Şakacı şey kdjsksjsjs
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ biraz benden bahset arkadaşa djdhdid
Niye velin mı yoksa kendini anlatamıyor musun jxbsnsn haydaaa
Cevap vermeme hakkını kullanamıyorsun yani mdnsksjjs o da güzel neyseee hadii goodbyss kdndkkdnsksha
Olur tabii
Erkek adamı kahve içmeye götürüyorsun. Bu işti bir anormallik var ey dostlar 😂
Söyle bakalım
Sesli yorum;
https://voca.ro/17VRt9f96KDl
Olur söyle
Sesli yorum;
https://voca.ro/1e6Xsv8c1881
Olur
Sesli yorum;
https://voca.ro/11wVjdXman95
Sesi dinliyebilmek için kulaklığımı aradım 🤣evet değiştim sohbetim sıkıcı gelir mi 🤔senin sohbet anlayışınla uyuşmadığını düşünüyorum o yüzden evet sıkıcı olur
Söyle
Teşekkürrleerrr
Söööyllleeee
Sesli yorum;
https://voca.ro/11wJuufpI4JL
Olabilir tabi kgkgkfkf
Ben xper 2 oldugum icim hep bu muamele dimi püüüüüüüüü kgkfk
Öyle demistin xper 1 ken kfkfkff
Herkes anonim burada taniyana kadar kgkfk
Adin kupid ozaman kfkfkf
İyi be kgkdkfkfk kubilay mi
Benn nerden biliiiimmmm yaaa
Ögrenmesemde olurmus kgkgk
İstemez
Tamam
Tabii ki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar