Hazır yemek zamanı aklıma geldi sorayım dedim. Bu arada seversen nasıl seversin? Onuda cevabına iliştiriver.

Hazır yemek zamanı aklıma geldi sorayım dedim. Bu arada seversen nasıl seversin? Onuda cevabına iliştiriver.

Ben olsam lahana sarmasını çok severdim, çünkü hem doyurucu hem de lezzetli bir yemek ve özellikle mevsiminde taze lahana ile hazırlanmışsa tadı çok farklı oluyor. Ben zeytinyağlı lahana sarmasını tercih ederdim; çünkü etli sarmaya göre daha hafif, sindirimi kolay ve akşam yemeklerinde veya öğle yemeğinde keyifle tüketilebiliyor. Zeytinyağlı sarmada pirinç, soğan, baharat ve zeytinyağının birleşimi hem aromatik hem de sağlıklı bir tat sunuyor. Ben genellikle yanında biraz yoğurt veya limon ile servis etmeyi severim; bu şekilde hem lezzeti artıyor hem de tat dengesi sağlanıyor. Ayrıca zeytinyağlı sarmanın ertesi gün de lezzeti artıyor, böylece öğün planlamasında pratik oluyor. Kısacası ben lahanayı hem özenle sarılmış hem de zeytinyağlı olarak yemeyi çok keyifli buluyorum, özellikle aileyle veya sevdiklerimle paylaşmak ayrı bir tat katıyor.
Bugün de evde lahana sarması yaptık ha. Onun üzerine bunu görmem. Zeytinyağlı iyidir
Bu bşr işaret olmalı 🤣🤣
Umarım iyi. şeyler çıkıyprdur
Cevap
11Cevap
Merhaba
Severim lakin etli gram sevmem tadını bozuyor bol nar ekşili, zeytin yağlı ve sumaklı baharatı, salçası bol olmalı benim için
Evet severim, zeytinyağlı olursa tabii
Evet o da gğzel olur.
Uzına radan somragörmek iyi oldu seni
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Severim zeytinyağlı güzel oluyor
sevmediğim nadir yemeklerden
Kim yaptı bunu bayılırım. şu an çok istedi canım ya kayınannem yapsada yesek🥳
Resim googledan kin yaptı bilmiyorum 🤣🤣
Bemde severim yaptanyiyelim
Ben ne yapıcam be 🥳 git hanımın yapsın ye
Yahu yapsan ölür müsün 🤣🤣
Hem o etli yapmıyor ki
böyle sarma çeşitleri hep etli güzel oluyor 😋
Bence de
Geçen hafta yaptım çok güzeldi. 😋
Ama biz normal yapıyoruz etsiz.
Ellerine sağlık
Görsel google dan 🤣🤣
İçi nasıl bilmiyorum ama tercihim etli
Rica ederim
Zeytinyağlı ya sarmada her şekil etki tavuklu da fena sayılmaz bence lahana sarması ayrı lezzetli olsa da yesek be
Bu yemeği sevmeyen insanın damak zevkinden şüphe ederim,
Off etli daha guzel olur iki türlüsünü de yerim ama yapmaya cok üşeniyorum yaa
Sıvıyağlı severim, yaprak sarması zeytinyağı ile güzel oluyor
Etli çok güzel olur 👍
Etlş her şey güzeldir
Kesinlikle öyle 👍
Severim. Etli yaparız biz.
Etliyi. severim
Yaprak sarma seviyorum
Onun yeri ayrı
Zeytinyağlı ve salçasız severim.
Salçasız bikemedim
Çok güzel oluyor. Marmara bölgesinin zeytitnyağlıları salçasız ve hafif tatlı yapılır.
Denemek lazım
mayonezle çok güzel oluyo
Severim etli tercihimdir
Çok severim her ikisini de güzelde yaparım
Etlisini hiç denemedim sanırım ama baya severim
Zeytinyağlı tercih ederim
50 yıl görmesem aramam
zeytinyağlı tercih ederim
Zeytinyağlı en güzeli
İkisini de tercih etmem
Sevmiyorum yaprak sarma severim
Gerekirse yerim pek aramam..
Yeter
Neden
Etli severim
Bayılırım 😋🫠
Etli
Zeytinyağlı
Severim
Iy pis kokuo aynı kaynanam gibi
sevmem
Sevmem
Onu etli severim
Hiç sevmem
Hiç sevmem.
Severim
Severim canım çekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar