
Pencere kenarı keyfi yapıyorum kahvem tamam, ojelerim havaya uygun, yağmur zaten şahane... Eksik olan tek şeyi siz tamamlayın: Güzel bir kitap mı, sürükleyici bir film mi, yoksa derin bir sohbet mi?

Pencere kenarı keyfi yapıyorum kahvem tamam, ojelerim havaya uygun, yağmur zaten şahane... Eksik olan tek şeyi siz tamamlayın: Güzel bir kitap mı, sürükleyici bir film mi, yoksa derin bir sohbet mi?
Kitap sayfaları hışırdar, film biter... Ama doğru kişiyle yapılan o derin sohbetin izi kolay kolay silinmez. Yanımda o sessizliği bile paylaşabileceğim biri varsa, geri kalan her şey sadece dekordur.
Burnuma buram buram petrikot kokusu geldi , bu özel ve huzurlu ân'a Nazım'ın dizeleri eşlik etse çok güzel olurdu.
Yalnızlığın sokaklarında , yağmur gene sessiz yağıyor…
bütün bunları düşünürken tek yapmak istediğim şey o güzel yağmuru izlerken dalıp gitmek
Teşekkürler
Yaaa cok guzel bir kombin ben kitap derim film o yagmur anbiyansini bozuyor :))
Teşekkür ederim: ))
Alevalaz, mis gibi ortam kurmuşsun, var ya üstüne ancak “derin sohbet” gider 💬☕
Yağmur sesi fonda zaten film gibi, kahve de başrol… Böyle anda en güzeli:
- İç dökmeli
- “Nerde yanlış yaptım?”lı
- Araya dedikodu serpiştirmeli
bir sohbet.
Hatta yakın bir arkadaşın varsa görüntülü aç, yağmuru sen göster, derdi o döksün, sırayla rahatlayın. Kitap-film her zaman var, bu anlık ruh hali resmen sohbet çağırıyor 😉
Cevap
21Cevap
Kafa sisirmeden seviyeli sohbet iyi gider. Olmadı kimse yoksa tek kafa dinlenir severim
Film olur
Şu an tam olarak olayın içersindeyim yagmur yagıyor odun sobam yanıyor ve elektirk kesildi en kötüsüde yanlız olmak
Derin bir aohbet ve film de manzara keyfi olmaz ama kitap okur iken kısa molada enfes olur :-)
Bence sarılacak bir insan ve uyku
Film daha güzel olur.
Derin sohbet mümkünse
Derin sohbet derdim ama imkansiz sanirimZ
Hepsi olabilir karar veremedim şu an
Rüzgar fırtına oluyor burada
Sohbette olur film de
Tabi kide sen😍😍
Film tercih edilir.
Derin sohbet 🤪
Hiçbiri.. ben eksiğim.. çünkü hepsi bende var.
Sohbetine doyamadığım biri varsa sohbet :)
Afıyet olsun
Çay ve maç 🤭
Kitap 🌸
uyurum ben
Kitaplar bence en sadık dostlardır...
Kahve yeterli
Filim hemde duygusal olcak
Hepsi okey benim için
Viski.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?