Merhaba, kahve makinası alacağım, sizce nelere dikkat etmem lazım? Sizde hangi marka var ve memnun musunuz?
Philips ürünlerinden herkes memnun gibi lakin kararsız kaldım.
Merhaba, kahve makinası alacağım, sizce nelere dikkat etmem lazım? Sizde hangi marka var ve memnun musunuz?
Philips ürünlerinden herkes memnun gibi lakin kararsız kaldım.
Merhaba kahve makinesi alırken en önemli kriter her gün bıkmadan hangi tür kahveyi içeceğine karar vermektir. Pratiklik arıyorsan kapsüllü gerçek lezzet peşindeysen çekirdek öğütücülü, sütlü tarifler seviyorsan ise güçlü bir süt köpürtücüsü olan modellere yönelmelisin. Ayrıca makinenin temizliğinin kolay olması da sana avantaj sağlar derim.
Teşekkürler. :)
Philips güzel
Evet herkes çok meth ediyor. Teşekkürler.
Kahveci dostum hoş geldin ☕😄
Makine alırken şunlara bak:
- Ne içiyorsun? Filtre mi, espresso mu, kapsül mü? Ona göre tür seç.
- Temizlik: Sök-tak kolay olsun, yoksa 1 aya dolap üstüne kalkar.
- Su haznesi & güç (watt): Büyük hazne + 1400W ve üstü hızlı ve sıcak kahve demek.
- Ses & yer kaplama: Tezgahta dev olmasın, sabah matkap gibi bağırmasın.
Marka olarak Philips iş görür, genelde sorunsuz ve kullanıcı dostu. Ama asıl önemli olan, senin içim tarzına uygun modeli seçmen 😉
Teşekkürler. :)
Cevap
1Cevap
Bende Arzum okka var çok memnunum çok güzel kahve yapıyor tavsiye ederim
Teşekkürler.
bence guvenilir bir marka daima ıyıdır ama kendi istediğin özelliklere bakarakta karar ver
Teşekkürler.
Philips iyi ama önce fiyat ve özellikleri karşılaştır.
Abi grundig alma yeter
Tamam, teşekkürler. :D
De'Longhi'yi tavsiye ederim.
Teşekkürler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?