Hiç bıçakla elinizi derin kestiniz mi, nasıl başa çıktınız 🩹?

1-2 yıl evvel salata kesiyorum o esnada bıçak aşağıya doğru kaydı işaret parmağını biraz derin kesti biraz fazla kanadı elim. siz hiç elinizi kestiniz mi?

Ben yanlışlıkla bıçakla elimi kestim biraz fazla kanadı işaret parmağım

Hiç bıçakla elinizi derin kestiniz mi, nasıl başa çıktınız 🩹?
Cevapla