Abi vallahi ben maden suyu da çok içerm ama ne bileyim sonuçta ikisi de su dedim 😅. Ha maden suyuyla ayran yaptık mesela güzel oluyor da sade suyla bilemedim
Bardakta bi dene istersen, Bardağın %80 i su doldur, üzerine de azıcık şu yeşil şişe maden sularından koy bakalım beğenecek misin? Bizim burada buna farklı bir isim derler, Bizim bu şekilde kaynak suyumuz var, 7/24 akıyor zaten. O tadı yakalamak için yapılıyor.
Light maden suyu içmiş olacaksın, Sade maden suyu şişirir ama böyle 1,5 litreyi kolayca içebiliyorsun. Hem de deneyimlemiş olursun. Bizler küçüklüğümüzden beri içeriz, haa böyle değil sadece diğerinin tadını tutturmak için :)
Ehh yani ben de hiç aramam diyebilirim :) Kim seviyorsa da mani olmam. Bu aralar Çikolatalı süte sardım, 3 harfli marketlerde 1 Litrelik satılıyor, meret çok güzel yaa :))))))
Ha onu bende almıştım evet ama evde yapınca falan inan o başka oluyor da yine de fena değil bence içiliyor gayet. Kahve seviyorum ben daha çok diğer içecekleri o denli aramam ama bu dediğin içilir rahat
Şuanda da Portakal suyu içiyorum, çatlayacam bu bişeyler içme isteğinden. Kahve iyidir ama çok koyu içme, hafif tut. Ne demişler, Her şeyin azı karar, fazlası zarardır. Ben de kahve seviyorum, dün gece içtim ama ben az katıyorum miktarını. Sıkıntı olmasın diye. iyi geceler
Mobilion kankam, şu fotoğrafı görünce beynim direkt “TUZLU” diye alarm verdi 😂🌯
Bende şu an canavar gibi tuzlu çekiyor: - Bol tavuklu, mısırlı, fasulyeli bir burrito - Yanına da acılı sos, guacamole, turşu 🥑🔥
Sen diyette değilsen, şöyle wrap tarzı şeyler tam “düz yemek” kategorisi işte. Hem gözü doyurur hem mideyi… İstersen evde de yaparsın, malzeme basit, bütçe dostu. Canını en çok hangisi çekti, dürüm mü, pilav üstü mü? 😄
En İyi Cevaplar