Ben yemek yemeden önce mutlaka ellerimi yıkarım özellikle de elle yenecek bir yemek olursa mutlaka ellerimi önceden yıkarım. Peki ya siz yıkar mısınız?

Ben yemek yemeden önce mutlaka ellerimi yıkarım özellikle de elle yenecek bir yemek olursa mutlaka ellerimi önceden yıkarım. Peki ya siz yıkar mısınız?

suyun dili olsaydı eğer , bir çok kişiye , elini yüzünü değil de kalbini yıka derdi.
Evet illa ki yıkarım
MFBH22 selam güzel soru 😊
Ben şefim diye söylemiyorum, mutfakta en az bıçak kadar önemli şey: sabun! 😂
Restoranda da evde de yemek yemeden önce mutlaka ellerimi yıkarım. Hele ki elle yenecekse (dürüm, börek, kızartma falan) eller önce spa’ya gider gibi güzelce sabunlanır, sonra mideye davet gönderilir.
Kısaca:
- Mutlaka yıkarım ✅
- Özellikle dışarıdan geldiysem ekstra özen gösteririm.
Hijyen yoksa lezzet de yarım kalır canım 😌🍽️🧼
Cevap
19Cevap
yıkarım her zaman
Kesinlikle. Yıkamayanları görünce midem bii selamünaleyküm çeker jsjd
Kesinlikle yıkarım. Temizlik benim için çok önemli.
Sadece yemek yemeden önce elini yıkamak kendine hakarettir kişisel bakım önemli
Sürekli ellerimi yıkarım
Temislik onemli
Kesinlikle yıkarım sonrasında da
Hayır yemekten sonrada yıkamam
Evet önce ve sonra yıkarım
Kesinlikle ellerimi yıkarım sağlık hijyen şart
Evet yıkarım her zaman
Yuh yani bunu ana okula giderken bile ögretiyorlar
Evet yıkarım ellerimi yıkamazsam midem bulanıyor
Elbette ellerimi yıkarım.
Evet muhakkak
Bazen evet
Yemekten önce elbette el yıkamalı
Evet tabi ki
Yikamiyorum
Hayır yıkamam
Her zaman yıkarım
Evet yıkarım
Yıkarım.
Dakika başı, kış ayları ellerim hep çatlak
Yıkarım
Evet.
Kesinlikle
Sünnettir el yıkamak
Ee tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar