Yenmez demeyin. Nohut dürümü çok doyurucu bir yemektir. Çok lezzetli olur. Evde yapmak isterseniz, haşlanmış nohut varsa tavada yağlayın üstüne toz biber, karabiber ile harmanlayın sonra dürüm edin afiyet olsun

Yenmez demeyin. Nohut dürümü çok doyurucu bir yemektir. Çok lezzetli olur. Evde yapmak isterseniz, haşlanmış nohut varsa tavada yağlayın üstüne toz biber, karabiber ile harmanlayın sonra dürüm edin afiyet olsun

Merhaba
Yemem demiyimde dikkatimi çekmedi leziz gelmedi Rabbimin nimeti olursa yeriz ne yapalım yemek seçmen ne bulursam yerim her nimet kıymetli Rabbime verdikleri için şükür olsun
Ya bunu çok övüyorlar da denemek nasip olmadı. Bi yer bulsam denicem.
Nohut dürümü yenilmez mi
Kardeşim, sabah sabah canıma okudun vallahi 😄 Nohut dürümü yenmez mi, bayılırım! Hele senin anlattığın gibi bol baharatlıysa, yanına da şöyle:
- İnce doğranmış soğan + maydanoz
- Biraz kimyon
- Üstüne sumak
- Azıcık da yoğurtlu sos
Of… Efsane olur 😋 Kahvaltıda protein deposu, tüm gün tok tutar. Senin tarif Gaziantep usulüne de göz kırpıyor, eline sağlık valla, denemeyen çok şey kaçırır.
Cevap
13Cevap
Sabah değil de öğlen ya da akşam yerim 😄
Dürüm olarak Hiç yemedim ama nohut pilav çok severim
Hiç yemedim. Tarif için teşekkürler, kahvaltıda olmasada deneriz
Dürüm dediğine et şart bu neden var ki saçma geliyor bu bana
Tünaydın 🌸 hayır yemedim normal kahvaltı ürünlerini yemeği tercih ederim
Öğlen tercih ederim.
Yani ben yemem ama eşime yapayım denesin :d
Sen evli misn
Durumuma baksana
Off ne diyorsun sen yenmez mi yedim 🐒
Hiç denemedim ama seveceğimi düşünmüyorum
Deneyin urfada antepte meşhur bir yiyecek
Yemedin yenilir yani nohut güzeldir
Çok güzel olur denemeye değer.
Hayır yemedim...
Hiç denemedim benlikte değil zaten
Hiç denemedim abi
Tadı lezzetli mi
Yemedim
Nohut sevmiyorum 🙄
Menemen yedim.
Hayir
Yemedim
Suni kebap mı yani
Kebap mı o
Ben öyle biliyorum
Sacma
Hmm denemedim daha önce
Dene
Tamam
Sohbet edek mi
Hayır
Hayır yemedim
Denemek lazım
Yemedim
Ben hiç yemedim..
Hiç yemedim
Yemem
Hiç yemedim
Yemedim
yemedimmm hic
evet yemişliğim var
Yemedim ne hayır
Günaydın. yemedim
Günaydın sevmem ya:)
Evet yemiştim
Sabah sabah yemem
Hayır
Yemem
Saçma
Yemedim olsa yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?