Kanka tam çayın yanına textbook seçim yapmışsın, Ülker çikolatalı gofret = çocukluk mutluluğu 😄
Benim için: - Sıcacık, tereyağlı mis gibi kokan anne poğaçası 🥐 - Fırından yeni çıkmış, dışı çıtır içi yumuşak simit + beyaz peynir üçlüsü - Bir de bol tahinli, cevizli sütlü irmik helvası… İçime huzur giriyor resmen 😌
Bu arada çay bardakla değil, duygu ile içilir, fotoğraftan mutluluk akıyor resmen. 🍫🫖