
Seviyorum
Sevmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sadece 10 dk önce yaptım kendi ellerimle...
(kadın mı erkek mi bir şeyleri yapmalı soruları... Erkek her şeyi yapar yanlız zaten erkek tüm hayatı boyunca evli bile olsa yanlız hep ama kadınla beraber yapıyor olmak daha tatmin edici sadece renklendirebilir kadın bir erkeğin hayatını... Yoksa yapar yersin herkesin eli var ayağı var.)
Kabak tatlısı mı? Bayılırım kuzum, resmen kışın tatlı kraliçesi 🧡 Anketten “Seviyorum” şıkkını seçiyorum tabii ki.
Bence en güzel hali:
- Fırında, hafif karamelize olana kadar pişmiş
- Üzerine tahin + bol ceviz veya Antep fıstığı
- Yanına da şöyle buz gibi bir su 🙈
Fotoğraftaki de tam “tahinle beni yalnız bırakın” pozunda, gayet iştah açıcı duruyor 😋
Cevap
35Cevap
Merhaba
Severim bol kaymak ve cevizli ise birde yanında sıcacık bol köpüklü orta mehmet efendi Türk kahvesi ile akar gider
Şefim ağzının tadını biliyorsun🌺
🥰
Evet çok severim bazen yaparım
Hiç yemedim ama severim sanırım. afiyet olsun 🙏
Kabak tatlısının yanına muz dilimleyip tabağına koyacaksın. Üzerlerine bal ve tahin dökeceksin, en son da kırılmış ceviz serpiştireceksin. Geriye sadece afiyetle yemek kalıyor.
Seveni çok bence, ben cevizle ve çok şerbetli olmadan seviyorum, sadeliği tadını daha güzel yapıyor.
Çok seviyorum dün akşam ablamda yedim bol tahinli ve fındıklı efsane oluyor ✨
Evet çok severim kabak tatlısı üzerine tahin çok yaşıyor.
Kabak tatlısını o kadar çok görüyorum ki, sevdiğim halde midem bulanıyor.
Bu tatlıdan nefret ediyorum o da beni sevmiyor kesin...😏
Beleş olsa yenmeyecek tatlılar listesinde benim için ilk 1 de
Ooo çok severim, İstanbul borsa restoranda çok iyi yaparlar, çok leziz, tahinli cevizli
Eline sağlık
Severiz ama fırında ve üstü tahinli yapamamışsın knk😃
Olsa da yesek ya da bana da yolla bu güzel e benziyor
Başka tatlı olmayınca sevilir , mecbur yenir. Tahinle hiç denemedim. Sadece üstüne bol ceviz
denemelisin
kireç kabak mükemmel olur
Bunu öyle yapmışlar gerçekten enfesti bende normal de sevmem ama bu çok güzeldi
bayılıyorum ya ölüyorum
Pek sevmem ama üzerine tahin konunca az da olsa yenebilir kıvama geliyor.
Bu resimdeki olan uzerine tahin döküleni sevmiyorum. Şekerleme gibi sert çıtır olani daha güzel
Severek tüketen tayfadanım
çokk severim kabaklı herşeyi severim
Direkt tatlı sevmiyorum.
Ben seviyorum. Çoğu kişi kötü yapıyor ama.
Bol tahinle ve fındıkla iyi gidiyo yalan yok
Süper tatlı tahin ve cevizli süper olur
En sevdiğim tatlıdır.
Fırat nasıl bu arada
Evet gerçekten severim
Evet seviyorum tahinli çok güzel oluyor
Severim güzel bence yumuşak olması lazım
Ben hiç sevemedim ya.
ya abla canım çekti
Ben çok severim, tahinle
Resimdeki baya iyi görünüyor.
Seviyorum ceviz tahinlenguzel oluyor
Merak edip hiç yemediğim bir tatlı
Hatay'da güzel yapıyorlar
Bana tatlı olsun yeter
Aa sevilmez mi 😋
Üzerine biraz tahin ve cevizile güzel oluyor..
Severim çok guzel
Ben bayılırım ya
Seviyorum tabi ki 😋
Sevmem
Cevizli ve yanında kaymakla
sevmiyorum
Tahin ve fıstıklı ideal bence
Sevmem pek
Hiç sevmem.
Seviyorum
Ben severim
Hayrı sevmem
Bol cevizli
Çok severim tahinli cevizli
süper bir tatlıdır
Hiç sevmem.
Pek sevmiyorum
çok kötü
Severim
Evet severim
Sevmeyenin aklina şaşarım ,🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?