Yeme & İçme Duş aldım kahve yapmaya halim yok yapsam mı yapmasam mı? KelebekBlossom Takip Et Guru Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler5 ay Beni çok kahve içiyor sanıyorsunuz ama hafta belki 1 belki 2 defa içerim her gün içmiyorum her gün içsem faydalı kadınlara Güncellemeler5 ay Kahveyi yaptım içeyim uyurum birazdan Duş aldım kahve yapmaya halim yok yapsam mı yapmasam mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
yalnizyazilimci Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% 5 ay yap bana da yap filtre sana zahmet 1 0 Yorumla
MUSTAFAZKN Takip Et Xper 1 Yaş: 30 , eic 34% 5 ay Duşta ne oldu da bu kadar halsiz kadın 0 6 Yorumla KelebekBlossom 5 ay Duş alınca insan da mayışıklık olur bende oturuyorum öyle Yorumla MUSTAFAZKN 5 ay Hee o mayışıklık yani başka bir şey değil anladım. Üstünü de giymene fırsat vermez o mayışıklık genelde bornozla oturur kalırım. Dur kahvemden vereyim madem biraz Yorumla KelebekBlossom 5 ay Hayır Yorumla MUSTAFAZKN 5 ay Kalk kendine kahve yap o zaman 🤨 Yorumla KelebekBlossom 5 ay Yapcam midem yanıyor çünkü iyi gelir teşekkürler kardeş 🦸 Yorumla MUSTAFAZKN 5 ay Miden yanıyorsa yapma, daha çok yakar. Geçmiş olsun abla 🧙🏻♀️ Yorumla
Asknedencanyakar_ Takip Et Master Yaş: 34 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Afiyet olsun ☺️ 0 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Yap gitsin 0 0 Yorumla
Benikaalealma Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 100% 5 ay İcme 0 1 Yorumla Benikaalealma 5 ay Kaçacak Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
yap bana da yap filtre sana zahmet
Haber versen hazırlardık sen çıkana kadar 😀
Duşta ne oldu da bu kadar halsiz kadın
Duş alınca insan da mayışıklık olur bende oturuyorum öyle
Hee o mayışıklık yani başka bir şey değil anladım. Üstünü de giymene fırsat vermez o mayışıklık genelde bornozla oturur kalırım. Dur kahvemden vereyim madem biraz
Hayır
Kalk kendine kahve yap o zaman 🤨
Yapcam midem yanıyor çünkü iyi gelir teşekkürler kardeş 🦸
Miden yanıyorsa yapma, daha çok yakar. Geçmiş olsun abla 🧙🏻♀️
Yap bence
Yap, iyi gelir.
Afiyet olsun ☺️
Yap gitsin
İcme
Kaçacak
Ben yapayım
boş ver
Yapma o zaman