
Canım makarna çekti tek kişilik makarna yapim dedim sadece 2 avuc makarna koydum🙄yine 2 günlük yemek çıktı bana🤷kalabalığa yemek yapmak bana çok basit geligoe oysaki

Canım makarna çekti tek kişilik makarna yapim dedim sadece 2 avuc makarna koydum🙄yine 2 günlük yemek çıktı bana🤷kalabalığa yemek yapmak bana çok basit geligoe oysaki
Ne güzel işte yarın yemek yapmak derdi olmaz :) bende genelde dökünce küçük olduğu için yetmez diye fazla döküyorum ama pişince aynı böyle fazla oluyor. ya da o an aç olduğu icin insan yetmez korkusuyla ölçüyü kaçırıyor olabilir.
Bende de aynısı oluyor. Bir türlü tek kişilik yemek ölçüsünü tutturamıyorum, her zaman çok oluyor. Az yapmak için uğraştım ama hiçbir zaman yapamadım. Ben de bozulmasın diye komşularıma dağıtıyorum. 😂
Parlayanyıkılışş, yalnız yaşayanların kaderi bu makarna tenceresi 😄 “Bir avuç koydum” diyorsun, o avuç var ya… pişince apartmana yetiyor 😂
Bak sana net ölçü vereyim:
- Kuru makarna: Kişi başı 70–80 g (yaklaşık 1 avuç dolusu, tepeleme değil).
- Sos: 1 domates + 1 diş sarımsak + az yağ gayet yeter.
Pişen makarnayı da:
- Yarın salata yap,
- Fırında üzerine kaşar koyup gratin gibi değerlendir.
Tek kişilik yemek = ertesi güne bonus öğün demek aslında 😉🍝
Cevap
14Cevap
Merhaba
Göz kararı diye bir şey var kuzum o şekilde yapılır yani ne kadar yiyeceksen bak ve ayarla zor değil
Bazen bende bunu ayarlayamıyorum fazla oluyor
zor değil benim için
Kendim yapa yapa her şeyi deneyerek oturturtum. Eğer sende o şekilde tek yaşıyorsan zamanla yaparsın diye düşünüyorum.
Allah'tan yalnız yaşamıyorum sadece bir kaç gümlüğüne yaşıcam
Evet öyle
Yok çok zor değil aslında chat gpt ye sorarak ölçüleri ona göre ayarlıyorum istersen sende öyle yapabilirsin 🐇🌱😊
ben de ayarlayamıyorum oldukça problemli bir husus yine de işin sonu az olmasındansa 2 gün olması iyidir
Ben her zaman kullandığım tabağa döküyorum önce sonra tencereye atıyorum
veya mutfak terazisi alıp öyle pişir
Zor çünkü göz doymuyor. Az pişiriyorum, yetmezse ekliyorum, israf olmuyor.
tek seferde gömerim şunu ya nasıl 2 günlük yemek :)
Tek kişilik insan göz olarak yerim dusuncesi var ama olmuyor ben daha çok dışardan yiyorum hani
Toplu yemek daha mı kolay 🙄😄
Evet
Daha neler
Ben bir keresinde 40 a yakın belki daha fazla tantuni yaptım misafire 🤣
Ben her gün onun 5 6 katını yapıyorum 😁
Eee senin ki meslek bir zahmet yap 🤣
3 kişilik yap sende bol bol ye
Oburiks değilim🤣
Bence daha kolay sjsj
Zor değil aslında el ayarı olursa
yemeği ben yapmıyorum
Göz kadarı fdlfldl
Benim için bir öğünlük gibi duruyor.
Alışıyorsun bi süre sonra
Göz kararı koyuyorum makarnayı
Zor degilki amasyada
Yapay zekaya sor
Ye işte 😆
Artık alıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?