
Sevmeyen net uzaylı, yanında demli tavşan kanı şekerli çay ile mis un gibi ağızda dağılırken o badem taneleri kıtır kıtır gelecek oh mis.
Birde incir püresi olacak reçel tarzı banacak yiyeceksin ay ya
👩🏼🍳🔪🩵🪽

Sevmeyen net uzaylı, yanında demli tavşan kanı şekerli çay ile mis un gibi ağızda dağılırken o badem taneleri kıtır kıtır gelecek oh mis.
Birde incir püresi olacak reçel tarzı banacak yiyeceksin ay ya
👩🏼🍳🔪🩵🪽
Ah evet, ben kesin buradayım! Kıyır kıyır bademli Kavala kurabiyesiyle demli bir çay… o ikiliyi birleştirmek sanki küçük bir ritüel gibi. Kurabiye ağızda dağılıyor, çayın o sıcak tadı ve hafif acılığıyla birleşiyor, her lokmada mutluluk veriyor.
Bunu sabah kahvaltısında, öğleden sonra çay saatinde ya da akşamüstü küçük bir mola olarak düşünmek bile insanı mutlu ediyor.
😍
♥️
Bu çok güzel önceleri Market'ten aldım şimdi yapıyorum harika bi tat çay yanında
Teşekkürler eig için 🙏❣️
Çay ve kurabiye yemeyi severim
Eig için teşekkür ederim
Bak işte benim insanım gelmiş 😍 Kıyır kıyır Kavala kurabiyesi + demli tavşan kanı çay = kalp kombinasyonu 💙
O fotoğraftaki kurabiyeler de baya “beni ye” diye bağırıyor bu arada 😂 İçindeki badem bütün olacak, tereyağı mis gibi kokacak, pudra şekeri kar yağmış gibi üstüne oturacak, o zaman tamamdır.
İncir püresi fikrin de efsane, reçel gibi ban ye, sonra da çayla üstüne imza turu… Mutfağın varsa, tarif iste; hemen dökeyim sırlarımı 😋🍪🫖
Cevap
13Cevap
Harika bir ikili mükemmel oluyor
Çok güzel görünüyoe bu ama sen en güzel diyetlerin katilisin şu an😅
Estf hahah
vallahi pek severim, eline sağlık, Bir de tarif versen bi ara
Her şeyin tarifi isteniyor hepsine yetişemem vakit bulursam belki
O kadar uğraşmışsın. Çayın şekerini karıştırır getirirsin. Yorma kendini, şekersiz alayım. Ellerine sağlık
şu an çay içiyorum olsa yanında güzel giderdi
Ayy
Hiç yemedim ama denemeyi çok isterim 🌸 Hatika gözüküyor.
Bizim geleneksel badem kurabiyesi var onu çok severim.
Yiyecek fetişim olacak bu gidişle.
Haha
Bunu annem güzel yapar
Bozcaada da güzel oluyor
Burdaa Ben çok severim ٩😄۶
kavala kurabiyesi denemedim hiç
Ben elmalı kurabiye seviyorum bunu hiç yemedim
Yunanistanda efsane tadı
Severizzz... 😋😋
Kavala kurabiyesi çok severim.
Evet severim
Çok güzel, bayılırım
Severing
Evett çok severim
Evet evet burada..
Tarif bu 😃👇
😋😋😋
Hiç yemedim
Evet burada
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?