Birlikte bir şeyler üretmenin, o uyumu yakalamanın tadı bambaşka bence🥗 Yemek yaparken şakalaşmak, o küçük mutfak sakarlıklarına birlikte gülmek..🥰

Birlikte bir şeyler üretmenin, o uyumu yakalamanın tadı bambaşka bence🥗 Yemek yaparken şakalaşmak, o küçük mutfak sakarlıklarına birlikte gülmek..🥰

Canım iş şimidi bu dediğin gibi olmuyor😅 güzel başlıyorsun birlikte yemeğe bir süre sonra yemek yapan kadın, dokunup taciz eden erkek oluyor. Adıda birlikte yemek yapmak, kimün fantazisi gerçekleşiyor malum. Yemek yenir yne toplayan eden kadın😅🥳
Cilveleşmekmgüşüşmek falan hep senaryo bu, defalarca denendi onaylandı benden demesi🥳
Merhaba
Ben aşçı olduğum için ona gerek kalmaz ama belime sarılırsa hoşuma gider yok ki bir sevdicek anam ah millet evli sevgili yapıyor utanmadan ben bekarım normal biri denk gelmiyor ki tanışayım
Ben hiç romantik bulmuyorum çünkü erkekler mutfağa girdi mi offf düzen hijyen kalmıyor arkasını topluyorsun o filmlerden bir kare onlarida arkalarindan set ekibi topluyordur 😅
Sadece yemekle değil sanatla da aynı şekil meselâ resim yaparken fikir vermesi, işler konusunda destek olması.
Sporcu olduğum için yemek yapmayı seviyorum, yeni tarifler deniyorum evlenince belki farklı tarifler deneriz.
Kesinlikle katılıyorum nazende, mutfak resmen mini bir aşk sahnesi 😍🍳
Beraber sebze doğrarken “bıçağa dikkat et” diye sarılmalar, sos karıştırırken tadına baktırmalar, tuzu fazla kaçınca “bizim aşkımız kadar tuzlu olmuş” diye dalga geçmeler… Efsane romantik 🥰
Ben hep derim, kalbe giden yol mideden geçiyor ama en güzeli o yolu beraber yürümek. Birlikte yemek pişirmek: + romantizm, + kahkaha, + anı 💕
Cevap
27Cevap
Yok hiç romantik değil
sevdiğim insan yok.
İlerde olabilir ama bu kadar katı bakma hayata
Kesinlikle çok güzel oluyor ama genelde bu işin sonunda yemek çıkamıyor ortaya süreç yarım kalıyor
Yemek yapmayı bırakıp sevişmeye başlıyorsun bir süre sonra bence kadın yemek yaparken çok seksi
Aynen öyle masanın üzeri de dağılıyor maalesef
Ben daha çok arkadan sarılarak çene çalarak yardım etmeyi seviyorum öyle bir durumda 🙈 ya da kendim yaparım yemeği o otursun çene yapsın
Evet çok romantik yaaaaaa çok severim ama hiç öyle yapacak bir sevgilim olmadı hep farklı şeyler uğraşma ne gerek var filan dışarıdan söyleriz ya gel yapalım işte yemek neye kaçıyorsun kuzu çevirme yapalım dedik sanki aaa🤓
Birlikte yapamadığımız ne çok şey var bizim 🙂 soruyu okuyunca içim bir kez daha cız etti
Yaa deme öyle
Öyle ne yapalım
Alışır filan. Hep ister. Sanki pembe dizi çekiyoruz. 🤭
Ara sıra olur.
romantikkk sabahtan aksama kadar onunla mutfakta durabilirim
İşlerime karışmayacaksa romantik olabilir, karışırsa huysuzlanabilirim :))
evet çok romantik birlikte yemek yapıp yiyip sevişmekte çok romantik 🤗🤗🤗
Öyle hayallerim kalmadı artık. Romantik, eğlenceli bulurdum.
Salata belki harici gerek yok çok dolanmasın ayağımın altında 😅
Romantik mi bilemiyorum ama aşırı keyifli olduğu aşikâr.
Evet ya guzel vakit gecirilebilir eglenceli olur bence
Özellikle de çikolata soslu kek en romantik olanı olmalı 🤣
Domates çorbası+Lazanya+tiramisu yapılmaz mı be birlikte...
Yemek yapmayı zaten abartı seviyede olmadığı sürece seviyorum. Eşinle yapmak x2 kombo demek geçirilen zamanın kalitesi.
Yani guzel olan yanları olsa da daha cok dagiliyor hdhdhd
Bence değil. Yapsın getirsin nasıl olmuş diye sorsun. Öyle daha iyi.
Harika olurdu oyyy 😍
Bence çok romantik, acele yok, sohbet var, birlikte bir şey üretmek ilişkiyi yumuşatıyor.
Hayaller ve gerçekler çok farkı en fazla 3-4 defa romantik oluyor sonra felaket
Romantiklik olarak kabul edilir zaten. Aksi hiç olmadı.
Eşimle mutfakta yemek yapmayı sevmiyorum bahçede bir şeyler yaomak daha güzel mutfak küçük elimiz ayagimiz giriyor birlikte iş yaomaktan ziyade carpiyoruz birbirimize 🥰
Evet ama çok ayak altında dolaşmasın gıcık olurum 😀
Böyle pembemsi hayallerle girdiğimiz mutfaktan tavayla kovalanıyoruz.
Ben çok anlam yüklemiyorum
Benim için beceriksizliğimin yüzüme vurulmasıdır..
Kesinlikle öyle
Yapardım ama bekarım 30 luk çıtırım :)
Evvet öyle bi hayaldir
Ben mutfakta insan sevmiyorum 🙄
Ben pek anlamam o yapsın izlerim
Yemek bilgisi yoksa cinnetle biter :D
Evet bence de çok romantik
Güzeldir tabi dizilerde falan 😂
Romantik değil ama güzel eğlenceli
Yanımda olması bile yeter ☺️☺️
Evet çok güzel ve hayal.
Bilmiyorum öyle mi🙄
Evet romantik
Çok tatlı hayalim🥺
Yani eğlenceli olur
romantik
Romantik evet
değil ben sinirlenirim
Romantik
Olabilir evet ✨
Çokça amin diyelim
Romantik baya
Öyle
O ortalığı dağıtıp, ben topluyorsam değil.
Romantik
Cok guzel degil mi ya
Hem de çok
evett
öyle
Fotodaki sen misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?