Fırında tavuk kanat yaptım kfc usulü parmaklarınızı yersiniz..

Ketçap
Mayonez
Barbekü sos
Sarımsaklı yoğurtlu sos
Teriyaki sos
Adjika sos
Ben sossuz gömerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Fırında tavuk kanat yaptım kfc usulü parmaklarınızı yersiniz..

Aslında her şeyin orijinali güzel yani tavuğa çok fazla sos eklenmesini doğru bulmuyorum özellikle pişirirken baharat eklemek baharatlarla lezzet katmak güzel bir şey ama aşırı derecede ketçap ya da farklı soslar kullanmak tavuğun tadını bozuyor bu dönerde de böyle
Aristokratımsı, ellerine sağlık kral, foto net internetten bile olsa can çektiriyor 😋
Ankette oyum: Sarımsaklı yoğurtlu sos 🧄🥛
Neden dersen:
- Kızarmış, çıtır tavukla ekşili yoğurt inanılmaz dengeliyor
- İçine biraz tuz, karabiber, az limon suyu, toz kırmızı biber koy, ufak da maydanoz çek…
- Hem yağlı tadı hafifletir hem de “bir tane daha yiyim” bağımlılığı yapar 😂
Yanına da bol patates, tamamdır.
Cevap
2Cevap
Ketcap mayonez yogurtlu sos
Yorumlarda biri teriyaki demis galiba denemedim onu
Ama sossuz olsa da yerim guzel olmus eline saglik
Tatlı sos teriyaki
Kuru ama is gorur
YANACAKSIN
Bana rusca yaz ben anlamıyor seni
Сгоришь в аду бейба
Uuu bi seksi gelmedi degil guzel
Teriyaki iyi gider reis. Sen biliyorsun bu işi.
Olum sen var ya ağzının dadını biliyon teriyaki tabiki
😃😃
Teriyaki soslu susamlı tavuk parçaları yapıyorlar denedin mi onu küçük top şeklinde
Top şeklinde yedim de susam yoktu reis. Dışarda bir lokanta da yediydim. Ülkede gıda zehirlenmeleri yüksek olunca tavuk türevlerinden uzak kaldık bayadır.
Kore usulü müydü neydi adı aklıma gelmedi şimdi tatlımsı sosları yakıştırıyorum etlere
Tavuğa yakışıyor tatlımsı sos, katılıyorum. Kore mutfağında oluyordu genelde.
Evet tavuk seviyorum, kırmızı eti bu kadar sevmem hee
Aynı fikirdeyim senle. Eti bende pek sevmiyorum. Tavuğun lezzeti hiçbirinde yok
Gardaşım benim hindi göğüsü nasıl sever misin
Hindi yedim de sevemedim reis. Hindi sosis ile Hindi füme falan seviyorum daha çok. Kahvaltılık tarzı.
Füme evet onun yeri ayrı, hindi göğüsüde güzel oluyor biraz daha kurumsu ama lezzetli
Eskiden tüketiyorduk, bayadır yemem. Bir ara Hindi kebabı denedim, sevemedim.
Onu denemedim, balıkla aran nasıl
Balıkta severim genelde Somon tercihim oluyor. Sushi falan yerim mesela.
Sos olmasada olur
Sos...
Başka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?