Bir lüzumsuz vardı sitede herkese sabahları şey yazıyorsu "en güzel sabahlar seninle mi başlar" 😅🥳 aklıma geld bir an , halka mal olmuş biri

Bir lüzumsuz vardı sitede herkese sabahları şey yazıyorsu "en güzel sabahlar seninle mi başlar" 😅🥳 aklıma geld bir an , halka mal olmuş biri

Bir kahve ve sessizlik güzel başlangıç ama bence esas olan zihni kalabalıkla uyandırmamak. Telefona sarılmadan birkaç dakika durmak, günü hızla değil iyi niyetle, yavaşlıkla başlatmak iyi geliyor. Güne kiminle değil, nasıl başladığın daha belirleyici aslında. Günaydın.
Okadar anlamlı bir şey söyledinki, kaç zamandır aklımda. Uyanır uyanmaz kalkmadan gemen komodinden kulaklık alıp takıyoeum. Halbuki biraz sakinlik iyi gelecek
Yap bence. Zor değil.
Zor işt ealışkanlıklar hemen bırakılamıyor
Abartma.. sadece biraz geç alacaksın eline.
Peki , abartmayayım. Deneyeyim
👍
Günaydınlar herkese...
Uykuyu iyi almış ve her yönden dinlenmiş olmak, (zinde olmak) basit ve derin kelimedir. Yakın aile ve sevdiklerimiz sağlıklı ve mutlu görmek... Hayatta size ihtiyacı olanların yanında olmak... Kahve hem biyolojik hemde psikolojik olarak iyi bir doping... Müzik
Evet bunların hepsi güzel, kahve kısmını şimdi kullanayım diyorum😅
Günaydın uykunu alipta uyanmak olabilir güne umutla uyablnmak sart her gun yeni bir gun
Teşekkürler
Kahve ve şarkı teklif edebilirim ve bolca pozitif enerjiiii 🧚♀️
https://www.youtube.com/embed/0qk6l2riJqwÇok teşekkür ederim iyi geldi🌺
Bu da bana iyi geldi 🫠💖
Cevap
18Cevap
sigara ve kahve güzeldir sabah
Günaydın. Ben havalimaninda kahve ile başladım. Güzel düşünelim ve güzel olsun. İndiğim Ankara yi da karlı görmek sevimli geldi😎
Azıcık soğuk gmr be hep yaz yaz
Günaydın 🌹
Güne güzel başlamak için detayda bahsettiğin tiplerden ve sevgili arıyorum soruları soranlardan uzak durmak lazım 🤣
Hahaa aynen uzağım ama görnüyorda değilim
Uzak olsunlar
Şöyle bir sahil tarafında sadece dalgaların sesi eşliğinde bir kahvaltı olsa ne güzel olurdu
Vay ayrakadaş
İyi olmaz mıydı
Olırdu tabide ne bileyim yazın güzle okurdu
Asıl kışın güzel olur. Hiç kimse olmaz o zaman
Bilmemki oralars ayaşamıyoeumki ben kış kızıyım yaw
Napayim Erciyese çıkıp sucuk ekmek mi pişireyim 😄 ben sessizlik insanıyım
Dağbaşıda sessiz sonuçta😅
Kışın Erciyes mi sessiz. Millet sırf resim çekmek için doluşuyor oralara
Aman sanada bişe beğendiremiyotuz. Yap kahve bankta oturup içelim🥳😅
Geç kaldın çoktan içtim ben 🤪
Ben güne yürüyüşle başladım ee bir de kar vardı çok iyi geldi
Harika
Teşekkürler
Uyu bence, halka da mal olsa, mal olmak iyi bişi değil😂
Malları kim severki 😅
Mal sahapları😉
Vallahi İstanbul'da bu imkansız uyanır yanmaz bir telaş başlıyor
Günaydın
Afiyet olsun ula kahve ve hafif ses aç müzik eşliğinde sakin sakin otur
Alarmsız uyanmak.
Ama ben alarmla ıyandım ve yazılı okuyorum
Merhaba bol köpüklü orta bir Türk kahvesi yanında sevdiğin bir çikolata ve 90'lar pop müzik ile güne başlamak enfes olur
Çay yeter benim için..
Afiyet olsun
Kat küreyerek başladık, kahve iyi giderdi.
Kar çok güzel bişe ya
En güzel sabahlar çıtırlarla başlar
Çıtır simit
Huzur varsa her gün güzel insana
Sessizlik ve kahve iyi gelir
Sevdiğin hareketli şarkılar
Çay kahve dizi film yürüyüş
Günaydınlar kahve iyi gider
Bi güzel koşu yapmak dicem ama hava buz
Sağlıklı olalım yeter
Çay ve sessizlik
Günaydın 😇
görsel fena
kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?