
Arkdaşıma nişan elbisesi tavsiyesi vermiştim. Kıçız tavuz kuşuna dönmüştü, sonra tok kafa ile nasıl buna okey dedim ve sen aldın dedim. Oda beğendim demişti. Ve sonra pişman oldu. Kızı tavuk olarak gördüm açlıktan zaar o an dkdkdk

Arkdaşıma nişan elbisesi tavsiyesi vermiştim. Kıçız tavuz kuşuna dönmüştü, sonra tok kafa ile nasıl buna okey dedim ve sen aldın dedim. Oda beğendim demişti. Ve sonra pişman oldu. Kızı tavuk olarak gördüm açlıktan zaar o an dkdkdk
Birkaç hafta önce karnımı önceden doyurup, sonra çalıştığım şirkete gittiğimde gördüm ki, bir sürü yiyecekler var idi. Ancak o sırada tok olduğum için pek yiyebilme imkânım olmamıştı.
Hmmm dldmdkdk
🤣😂😅
Açken keçiboynuzu kemirmiştim, allam bütün gece midem ağzımda gezdim. O değil de, Orçun ne emojisi atmış öyle Ahahahah
Ahahah Orçun uda kaybettik dkdkdksk
Kız ayy keçi boynuzu aç karnına kötü ya
Aç karna verilen tavsiyeler, beynin “sen bi dur” dediği anlardır güzel şefim 😂
Ben de bir kere saatlerce aç kalıp menü yazmıştım; sonucu söylüyorum:
- Mantı
- Mantarlı makarna
- Mantarlı tavuk
- Mantarlı pide
Garson, “Şefim menü mü, mantı manifestosu mu bu?” diye dalga geçmişti 😂
Arkadaşının tavus kuşuna dönmesi normal, midem boşken ben de herkesi menüdeki yemeğe benzetiyorum resmen 😅
Ahaha ah orçocum
Çok ayıbkddjd
Cevap
11Cevap
Misafirliğe gitmek oldu. Sevdiğim bir yemek çıkmayınca aç kalmıştım
Djjdjs
Saçmalamışımdır muhakkak bişeyler ama hatırlamıyorum
Çok sinirli oluyorum ya. Karar alamıyorum. Açken karsilasmayalim arkadaşlar
Açlık kararlarımi etkilemez
Arkadaşın yaptığı yemeğe güvenip aç kalmak bir de yemeklerden pek anlamayan biri ise kötü sonuçlar çıkabiliyor 😅
Çok yemek siparişi verip mecburen yemek…
Seninki kadar kötü bir kararım olmamış:)
Karnım açken kötü bir karar vermedim
Verdiğim kötü bir karar olmadı bu zamana kadar
Market alışverişine gitmek 🤣😍😋
Öyle bir karar almadım..
🤷♀️🤷♀️ hatırlamıyorum
Abur cubur
O an gözüm dönüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar