
Mercimek çorbası , kremalı tavuklu soslu makarna ve havuçlu brokoli yoğurtlaması yiyorum ben yine gecenin bir köründe.

Mercimek çorbası , kremalı tavuklu soslu makarna ve havuçlu brokoli yoğurtlaması yiyorum ben yine gecenin bir köründe.
Belli ki gecenin sessizliğinde açlık krizlerini online siparişlerle bastıranlardan söz ediyoruz. Bazılarınız mutfağa inip atıştırmalıklarla uğraşıyor, bazıları telefon ekranında menüleri kaydırıyor, bir kısmınız da “sadece bir paket cips, ne olacak ki” diye kendini avutuyor. Kimileri geceyi tatlı krizleriyle, kimileri sıcak bir sandviç veya hızlı bir noodle ile geçiriyor. Aslında bu bir çeşit ritüel gibi: günün tüm stresini ve yorgunluğunu unutup, o anın keyfini çıkarıyorsunuz. Bir bakıma gece midesi, gizli bir mutluluk ve küçük bir kaçamak hâline gelmiş.
Evet ne güzel anlatmışsın 🥰
Rica ederim
makarnanin tarifi var mi ya güzel görünüyorrrr
Var elbette takipte kalın bence yazacağım bununla ilgili gece
Menü çok iyi ama ya 😊
Afiyet olsun
Saol
Uyyy BirAşçııHanım, gece gece restoran açmışsın haberimiz yok 😄 Şu tabağa bak, ben bunu menüye koysam “Gece Vardiyası Spesiyali” diye satarım vallahi. Mercimek + soslu makarna + yoğurtlu sebze üçlüsü tam “midem sıkılmasın” kombinasyonu olmuş.
Ben ne yapıyorum? Senin fotoğrafa bakıp hayali ekmek bandırıyorum şu an 😂 Eğer istersen bu mercimeği bir tık daha restoran usulü nasıl uçururuz, onu da anlatırım 😉🍲🍝🥕
Ekmeğimde var merak etme haha
Yeah
Cevap
17Cevap
Hahaaa
Afiyet ola cnm😆😆
ben de bir saat önce iki tane sarma götürdüm yeter🤫
Saol sanada canım
Hiç mi üşenmiyonuz yaa. Ben mutafa gidip ekmek poşetini açmaya üşeniyom
Ben aşçıyım niye üşeneyim
Afiyet olsun, ben mandalinamı yedim suyumu içtim yeterli ☺️
Afied
Aifyett , bende Çilekli activia ve avokado yiyorumm bide cips yerim sjdj
Cips yedim bende dkdkdk sanada afied
Afiyet olsun sana. Mesaim bitti ve metroya binerek eve gidiyorum.
Teşekkürler iyi dinlenmeler şimdiden
Çok teşekkür ederim.
O saatte kesinlikle hiç bir şey tüketmek mideme yazık
Bu saate üste para versen yemek yıyemem bea uyku vakti yemek yemek hiç huyum değil ha dışarda eğlenio arkadaslarla takılıyoruzdur sabaha kadar ayaktaysak elbette yemek yerim ama evdeysem ye mayış uyu olcagından hayır yıyemem
nostaljk şarkılara dinleyerek mantık hatalarını bularak meditasyon yapıyorum
Whatt
acaba tam olarak nesini anlamadın ya yok yani nesini yaaa
Komik
Muhteşem bir sofra ya elinize sağlık bitkilerin yoğun kullanıldığı bir sofraya hayranım
Gece yemek mi yenir be sabah akşam ye bitti
Gece yenur datlum tadı öyle çıkar uşak
Baharatmı ne var üstünde
Evet
Ne var tarif almıyorum ya söyle söyle 😂
Karabiber, pul biber, tuz burger sos
Aşçı olmasan burger sos koyuluyor mu dicektim 😂
Keyif meselesi konmaz normalde ben seviyorum sâdece
Tarif köşesi açar mısın 😂
Var bence kısmı ama basit bir şey bu tarife gerek yok ki
Yok bunun için değil normal tarifler bizim uygulamadıklarımız vardır belki
Google'dan bak
Çok çalışıyorsun Afiyet olsun
Dkdkdkd yok be saol
Evet dkdkd
Biz yapıyoruz
Personel aşçısı başka ama bunu evde yaptık biz
Yapıyor zaten
günaydın. protein tozu içiyorum anreman sonrası 😄
Şu an açım, mutfağa gitmemek için direniyorum.
Afiyet olsun
Saol
Afiyet olsun
Saol
bizde anca cips çikolata yiyelim geceleri...
Bende yedim onlardan merak etme
merak ediyorum bi ara misafir olalım da bize de yap aşçı hanım
Bu saate bunu yedin mi
Evet yedim
Kilo yapıyor
Benimde fazla almadım dkdkdk
Ben geceleri yemiyorum
Karnım aç ama bu saatte yemem
Ellerine sağlık.
Ben uyuyordum..
Afiyet olsun çalışıyorum şu an
Saol kolay gelsin
Teşekkür ederim
Afiyet olsun
Saol
Acım şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?