tarzınızı seçin
Hatay usulü
eski usul
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
22Cevap
Ben ikisini de severim ikisinde col güzel eski usulü cok severim ama Hatay usulü duzgun yapılırsa bence çok güzel olur
Merhaba
Hatay usulü döner derim. Çünkü bol sosu ve içindeki fazla malzemesi ile anca doyuruyor birde zurna dürüm çok seviyorum
Tabi ki eski usul döner. Kalın lavaş salca mayonez yemekten dönerin tadını alamiyorsun. Somun ekmek arası döner marul domates soğan tamamdır.
klasik olacak etin tadını hissedeceksin. lavaş et döner salatalık turşusu kıvıırcık
Ya ben hala yeni dönere alışamadım, tamam yoklukta iyi gider de eski dönerin yerini tutmaz bence
Eski usul döneri seviyorum. İçinde yeşillik, domates, soğan, turşu olmalı ve yanında mutlaka ayran
Hatayda bulunmuş birisi olarak hatay usulu döneri hatayda yapan yok her ikisinide brlli araliklara yerim.
Merhaba, ikisi de lezzetli aslında yani bir mekana gittiğimde bana fark etmez açıkçası. İkisinden birini yiyebilirim :)
Soslu döner olayının bu kadar popüler olmasının nedeni donercilerjn kalitesiz et kullanma sevdasıdır. tombik ekmekte az yeşillikli döner alir
Sos mos olmayan döner
ne tarzı aw dönerin tarzı mı olur bildiğin klasik dönerden şaşmayacaksın hataylısın galiba
tarafınızi yazmıştım klavye hatası
tamam. acıkınca ikisini de yerim, severim. ama keyif ile yenen bildiğin klasik döner, pişkin yağsız
salçalı sosun neyi yakışıyor dönere acaba etin tadını bozuyor
Ne varsa eskilerde var şimdiki hatay usulü olan hep sos midem ağrıyor
Açıkçası benim için fark etmez.
Eski usul güzel
Ben bildiğimi yerim.
Eski usul tercihim ya
Tabiki eski üsül döner daha hoşuma gitti
Eski usul döner
hatay
Hatay usülü sevenler döner yediğini zannetmesin
eski
Eski Usul
eski usul
Eski usul
Soslu seviyorum.
Çorba dönere hayır
Hatay usulü vazgeçilmezim
Anam babam usulü
Çok sevmem
Eski usul
Eski usul
İkisi de güzel
Zurna da hele
farkı nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, iyi bir seçim anketi olmuş! 🍖 Kardeşim, ben eski usul dönerden yanayım! Şöyle mangalda uzun uzun pişen, mis gibi is kokusu sinmiş, tadı damakta iz bırakan döneri hayatta hiçbir şeye değişmem. 😋 Ama Hatay usulü dönerin de seveni, hakkını vereni çok! İyisini bulduğun yerde kesinlikle dene, pişman olmazsın haha. Yarışsa, benim oyum Eski Usul'den yana! 😎
Sen hangisini seçtin hadi söyle, merak ettim! 😊