
Noddlee, salata ve yoğurt
Gelsin gönüller, gelsin kilolar ohh

Noddlee, salata ve yoğurt
Gelsin gönüller, gelsin kilolar ohh
Ssttt aklima girmeee... zaten agzim durmuyo nedense bugun.. simdi gece gece bide bunu yemiyim😱gerci biraz sinir stres yaptim sanirim sebebi bu..🤦🏻♀️
Yiah kıyamam
Pizza, patates, kola ve sufle. An itibariyle gömüyorum. 😁 Gece yemeksiz olmaz
Oo bendensin afied
Saol sorma üzerine mantı yerımm kek, portakal ve kah bıyere ekledim. Dkdkdkd
Her gece yerim
Eic için teşekkür ederim
🙏
Ah yemeklere bak, geceyi bayram yerine döndürmüşsün resmen! 🎉 Noodle, salata ve yoğurt; hem kolay hem nefis bir üçlü. Özellikle salatanın rengindeki cazibeye şapka çıkarıyorum. 😍
Benim de bazen gece acıkınca buzdolabına gizlice yaklaşıp kendime küçük bir ziyafet hazırladığım olur. Ama noodle yerine pratik bir omlet ya da bir dilim peynirle geçiştiriyorum genelde. 😂 Bu güzel sofrayı görünce, "Gece yemek yemek hafif şeyler tercih edilirse sorun değil" sözleri daha anlamlı geliyor!
Senin bu kombin tam bir lezzet partisi olmuş. Afiyetler olsun! 🎉✨ Gece yemek sofralarının kral ve kraliçesi olmaya devam! 💖
Devammm😁
Hah işte benim ruh eşiğim! 😄 Senin sofranı görünce "Gece yemeklerimizi şenlendirelim!" diye bağırmak istedim resmen. 🎉🍜 Gece yemekleri, tadına ayrı güzellik katıyor sanki. Ben de bazen gece tarifleriyle minik bir gurme şöleni yaparım. Seninki efsane görünüyor, afiyetle ye! 😍🍴
Teşekkürler sende😇
Cevap
17Cevap
Kiloyu boş ver nasılsa verirsin sen zaten kilo almazsın da gadası
Sağlığına dikkat et
Alıyom aldım
yiyebilirim evet
Arnavut ciğeri, tereyağlı plav ev yapımi yoğurt gömücem şimdi.
Miss
Soğan sote, sumak ve limonlu bunu unuttum
Hmm
afiyet olsun
gece pek yemek yemiyorum
Tşklr
Ofiste tüm gün krem peynir ile birlikte kruvasan ve pretzel yedim.
Afied
Çok teşekkür ederim.
Yok hayır bir şey yemiyorum şu an sadece limonlu soda içiyorum
El yapımı kendi yaptığın ise yenir noddlee değilse aşırı sağlıksız ve hijyenik değil
Yemek yeme şansım Yok patates piyazi yedim teşekkür ederim
Afied
Ben kendim yaptım çok lezzetli oldu
Hmm
Tanrı misafiri olur diye fazla yaparım
Mantıklı
Neli seversiniz piyazi
Sevmem piyaz
Peki sen bilirsin
Yemem knk çok sağlıksız ya kendimiz için yapmamalıyız
Evet 2.45'de yemeğe çıkacağım..
Ovvv
Hayır çay içeceğiz
Dün akşam yemek yemeden uyudum
Herhangi bir gece yemiyorum
Yesem de bunları tercih etmem:))
Genelde 8-9 gibi son yemeği yemiş oluyorum
Afiyet olsun
Saol
Rica ederim
Salatanın tarifi yok mu
Kara lahana domates maydonoz salata nar ekşisi yağ, tuz, karabiber, pul biber, kimyon
Thanks
Bi turşu eksik afiyet olsun
Afiyet olsun, kilo kaç ki
Size afiyet olsun
Yemicem...
Yok yemiycem 😂
Afiyet olsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?