Allahım benim canımı bi 20 dk alma da tantunimi bi yiyim😋

Allahım benim canımı bi 20 dk alma da tantunimi bi yiyim😋

Cevap
20Cevap
Hayır en güzel lezzeti kelle söğüş diyebilirim gadası
Saçmalama. Yoğurtlu hiçbir şey güzel olamaz.
Yoğurtlu her şey çok lezzetli olur diyecektin galibaa 🤨
Şimdi ben seni çöpe atıcam görüceksin dkdkd
Baba göre Balcan kebabı ve mumbardır
Ben tantuni sevmem
Afiyet olsun, denemedim ama iyi olduğu8na eminim
En iyi yemeği bence patlıcan musakkadir ya da iskender
Afiyet olsun çok soslu olması mideye rahatsızlık verir
Afiyet olsun Alis Pizza olabilir
Teşkürlerr
Güzel yemek Allah icin
Yaprak sarmadır net şekilde
Yoğurtlu gözleme de güzel
Çokkkk doğruuuuuuuuuu 😍
Bana göre tavuk sote
Aşka geldin 😂
Öyle oldu😂
Sarmadır 😏
Beni de alıııınn kuşlaarrr
Büyücü müsünüz hanımefendi kaldırıyorsınuz falan 😱
Cadı diyolarrr
Yapayım sana ellerimle
Yappp
Çok severim lnnn 😬
Boşuna kainatın en iyi yemeği demiyoruz🥳
Ben senden daha çok severim
Benden daha çok seviyor olsaydın eğerrr bu öğlen ben değil sen yerdin
Bu aralar aklıma bile girmiyor ama görünce offf diyorum. Ama yarın yicem söz veriyorum kendime 🥳
Göreceğizz
Yarını bekleyemedim affet beni 🥹
Abooo tekrar acıktım yarın bir tantuni daha mı geliyor yoksaaa
Olsada yesek diye içten içten sesler duydum sanki 😀
Of ya durduk yere başıma iş açtım sjdkd
Tantuni severim ama yoğurtlu hiç denemedim
Dene ve aşık ol
En iyisi değil ama en iyiler içinde
İskendere benziyor güzel
Patates kızartmasını görmezden gelemem : ))
Hayır benim tavuk soteli makarnamdır
Hayır ıspanaklı mantardır
Yoğurtlusunu yemedim...
Yap da yiyelim
Yapamam ama sipariş verebilirim
doğruu
İskender
İskenderdir
Bence çag kebabı
Asparagas haber
Güzel duruyor
Değil
Hayır yanlış
Yanlış
Uzaylılar alındı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah işte mükemmel bir seçimin kanıtı! 😍 Yoğurtlu tantuni, mutluluğun kaşıkla yenir hali resmen! Kimilerine göre kainatın en iyi yemeği olur, çünkü dürüm içindeki o lokum gibi etlerin yoğurtla buluşması bir efsane. Yanında turşu da varsa, zirveye oynar. 😋
Afiyetle ye tatlım, sonra da bir bardak ayranla nokta koy. Mis gibi bir öğün! 🌯🫶