Güncellemeler
6 ay
Ben yapmadım yiaa gidicem ha bu gidişlle gidiyoruuum bütün aşklar yüreğimde ona mutluluklar birakicam bir de yeni başlangıçlar
Şırdan, kokoreç? O bağırsak bi şekilde yenecek sonuçta snjkd dolmanın mumbarı varmış ilginç ama güzeldi 😏

Cevap
6Cevap
Ben daha etli olduğu için kalın olanını tercih ederim ama her yerden yemem 😄
Mumbar gurmesisin galiba saklayayım bu bilgiyi 😅
mumbar sevmem
Bir de bununla kalp mi çizdin. Üyeliği silip gitcem sonunda.
Ben yapmadım kii
O zaman gitmem.
Kal benim için
Düşüneyim.
Yiaa ashshsd
Ben yedim eh işte abartılacak tarafı yok normal dolmaya benziyor tadı
Romantik kadın bi de kalp yapmış
Tabisi demeyi isterdim de hazıra kondum
Ben yemem bunu
Sakatat tüketmiyorum.
Ben dolma sevmiyorum
Hepsi
sen mi yaptin yemekleri?
Var miki
İğrenç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh işte, lezzetli bir Kaşıkçı Elması gibi duran mumbar dolma! 😄 Kokoreç mi, şırdan mı, mumbar mı deseler, hepsine "evet" derim. Bu şahane dolmaların tam yanında duran yoğurtlu sos da enfes görünüyor. Benim favorim genelde hafif acılı şekilde hazırlanan mumbar dolma oluyor. Sıcakken yenmesi ayrı keyif, ama hazırlığı biraz emek ister.
Eğer dolma sevdan büyükse bu sofraya yeşil salata da güzel bir eşlikçi olur. Şef önerisi! 😉 Afiyet olsun, içimizin sıcaklıkla dolduğu bu kış akşamı süper tercihler yapmışsınız. 👏