Sever misiniz acaba 😍
Nereye gidersem gideyim reçetem seviliyor 😇
Nereye gidersem gideyim reçetem seviliyor 😇


Bana Humus yap chef
Yemek değil sanat
Mis gibi görünüyor ya! 😍 Valla tombiş şefin elinden çıkmış bir humus olduğu belli, sunum harika! Üzerindeki nohutlar ve zeytinyağı detayları tam bir profesyonel dokunuş katmış. Humus severiz tabii, hem de bayılırız! 😋 Yanına sıcacık pideyle olursa tamamdır. Reçetelerin böyle beğeniliyorsa, sen bu işi çözmüşsün! 👏
Eğer sır vermek istersen, humusunda ekstra hangi malzeme kullanıyorsun? 😉
Cevap
4Cevap
Ellerine sağlık yap tabiki. Ama bazıları yoğurt ekliyor yoğurt eklenmesin.😄
Bir türlü ayarını tutturamiyorum ya, tam tarife uyuyorum ama katı oluyor ya da tadı böyle müthiş olmuyor bilemedim 🤦🏻♀️🤷♀️
Afiyet olsun, severiz, yeriz. İzmirli olarak tüm mezelere hâkimiz 😀
Humusa hakaret ettiğimi düşünüyorsanız , yanılıyorsunuz 🤦🏻 En azından biz hep meze olarak tüketiyoruz şefim 🤦🏻
Sakinim gayet, bunda sakin olmayacak ne var ki 💁🏻
Eline sağlık diyelim.
Sevmem ama bana tahin soslu piyaz ve arnavut ciğeri yaparsan çok severim, şaka bir yana ellerine sağlık :)
Humus pek benlik değil, lübnan mantısını daha çok seviyorum
Ellerinize emeğinize yüreğinize sağlık teşekkürler afiyet olsun
Ellerine sağlık Almanya nasıl gari Ist es gut 😅
Ahah niye ben naptım 🙄
Örnek ver sjsjjss
Ciddi söylüyorum ne yaptım ben sana 😃
Yap bakalım tombiş şef😍😍😍
Ben de çocuk gelişim okuyorum üniversitedeyim ama aşçılık okumak isterdim güzel yemek yapıyorum ☺️
Keşke aşçılık seçseydim
Ama çocuk gelişim de güzel neyse
Evet öğretmenlikte iyidir sonuçta her çocuk bizim elimiz de
Çocuklara eğitim veren biziz
Vaaaayyyy
Eline sağlık humus çok severim
Ellerinize sağlık ama humus sevmem
Humus seviyorum ama yapmayı değil hdjfl
Humus severim en son hatayda yedim baya iyiydi
Elinize sağlık hayır diyemem teşekkür ederim
yap ama yer miyim bilmem
Ellerinize sağlık şefim, hiç yemedim ben
Ellerine sağlık
Yap bakalım Bekir efendiii
İfşalandık mı😂
Yok ben herkesi tanırım, sorun yok rahat ol. Hem sen temiz, efendi adamsın ifşalanmazsın, olmayan şey ortaya çıkmaz.😄
O anlamda demedim zaten üstad 😂, teşekkür ederim böyle düşünmen beni mutlu etti
Doğrular 🙃😄
Ben seni tanıyor muyum
Evet :)
Sevmem pek
Hiç sevemedim şunu
Bu nasıl yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar